| کد مطلب: ۱۱۳۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

در راستای بررسی رضایت ذینفعان ؛

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستی تهران غرب

دکتر آقادادی با حضور در سرپرستی تهران غرب بیمه کوثر از روند اجرایی برنامه‌ها مطلع گردید و در جریان اقدامات این سرپرستی قرار گرفت.

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستی تهران غرب

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر ، مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی طی جلسه‌ای با همکاران و نمایندگان سرپرستی تهران غرب، در جریان امور و عملکرد این سرپرستی قرار گرفتند.

دکتر آقادادی در این نشست صمیمی که با ارائه گزارش از فعالیت‌های نمایندگان زیر مجموعه توسط آقای عارفی مقدم سرپرست تهران غرب آغاز گردید، با تأکید بر توجه ویژه در افزایش سهم از بازار به واسطه ارائه محصولات متنوع بیمه کوثر بیان داشت: در سال جدید سعی کرده‌ایم با توجه به نیاز مشتریان در راه بهبود کیفیت خدمت‌رسانی قدم‌های جدی برداریم و محصولات متنوعی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای همچون گنجینه نور، ارغوان، سبد طلایی زندگی و … ارائه دهیم و یقین داریم بخش مهمی از ارائه و شناساندن این محصولات و جذب مشتری، تأثیرپذیر از تلاش نمایندگان و شبکه فروش عزیزمان در سطح کشور است.  

ایشان سودآوری و کسب رضایت مشتریان را اهم اهداف بیمه کوثر عنوان کرد و افزود: لازم است نمایندگان ما با آگاهی از برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت، ترکیبی مناسب از فروش و مدیریت ریسک را اتخاذ کرده تا مسیر رسیدن به اهداف عالی شرکت هموار شده و با خدمت‌رسانی سریع و به موقع به مشتریان و بیمه‌گزاران، در کسب رضایت آنها کوشا باشند.

در پایان مدیرعامل بیمه کوثر از فعالیت‌های همکاران و نمایندگان سرپرستی تهران غرب قدردانی و پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های آنها بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار