| کد مطلب: ۱۱۳۳۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

تشریح اقدامات صباتامین در پذیرش ستاره خلیج فارس در بورس:

پذیرش نفت ستاره خلیج فارس در بورس تهران نمادی از هم‌افزایی بین هلدینگ‌های شستا

مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین در تشریح اقدامات صباتامین در پذیرش ستاره خلیج فارس در بورس گفت: پذیرش نفت ستاره خلیج فارس در بورس تهران نمادی از هم افزایی بین هلدینگ های شستا است.

پذیرش نفت ستاره خلیج فارس در بورس تهران نمادی از هم‌افزایی بین هلدینگ‌های شستا

آرمان ملی آنلاین - به گزارش شستا رسانه، سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین در نشست مدیران روابط عمومی‌های هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که در محل این هلدینگ برگزار شد، با تأکید بر این‌که مدیرانی که در شستا فعالیت می‌کنند باید علاوه بر تخصص و دانش فنی، دارای هوش تجاری و هوش سازمانی قوی باشند، اظهار داشت: این مدیران نه‌تنها باید به این حوزه‌ها مسلط باشند، بلکه باید بتوانند این مهارت‌ها را در عمل به کار بگیرند و در جهت بهبود عملکرد مجموعه از آن‌ها بهره ببرند.

وی به نقش کلیدی هلدینگ صبا تأمین، به‌عنوان بازوی تأمین مالی شستا در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، بورس و بانک اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده توسط صبا تأمین، تبدیل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین به گروه مالی بوده است. صبا تأمین هم اکنون تنها گروه مالی غیربانکی و خصوصی در ایران است که نقش مؤثری در این حوزه ایفا می‌کند.

مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین تصریح کرد: هم اکنون تعداد صندوق‌های سرمایه‌گذاری این شرکت به ۱۰ صندوق متنوع افزایش یافته است. این صندوق‌ها شامل صندوق سرمایه‌گذاری اوراق با درآمد ثابت، صندوق سرمایه‌گذاری در سهام، صندوق طلا و بازنشستگی تکمیلی و… است که هر یک به نوبه خود در تأمین مالی پایدار و ایمن برای ذی‌نفعان نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج فارس خاطرنشان کرد: هلدینگ صبا تأمین وابسته به شستا نقش ویژه‌ای در بورسی کردن شرکت نفت ستاره خلیج فارس داشت. این اقدام، نقش بزرگی در جذب سرمایه‌های جدید و تقویت بازار سرمایه ایران دارد و باید از آن به‌عنوان یک موفقیت بزرگ در مجموعه شستا یاد شود که می‌تواند منجر به ارزشمندتر شدن سهم شستا و هلدینگ‌های تابعه آن شود.

وی با بیان این‌که ارتباطات بین شرکت‌های شستا باید بهبود پیدا کند و روابط عمومی‌ها با اقناع، اجماع و جریان‌سازی، لازم است اقدامات هر هلدینگ را برای رسیدن به اهداف واحد انجام دهند، افزود: هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا باید به هم نزدیک‌تر شوند و با یکدیگر در ارتباط و تعامل مستمر و متقابل باشند.

مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین به آمادگی این شرکت برای ارائه مشاوره و آموزش به هلدینگ‌ها در حوزه‌های مختلف بازار سرمایه و بیمه اشاره کرد و گفت: صبا تأمین، به‌عنوان یک بازیگر اصلی در تأمین مالی حوزه‌های مهم، آماده است تا با انتقال دانش و تجربیات خود به سایر هلدینگ‌ها، به بهبود عملکرد آن‌ها کمک کند.

میرطاهر هم‌چنین اظهار داشت: روابط عمومی‌های شستا اگر هم‌افزایی لازم را داشته باشند، می‌توانند کارهای این ابربنگاه را به خوبی و با کم‌ترین مشکل به سرانجام مقصود برسانند. مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های شستا باید نسبت به کلیات فعالیت سایر شرکت‌ها و هم‌چنین اقدامات تخصصی هلدینگ‌های خود اشراف کامل داشته باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار