| کد مطلب: ۱۱۳۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

در شورای راهبری بازرسی صنعت پتروشیمی تاکید شد

اصلاح نقش و اقتدار نظارتی بازرسی های صنعت پتروشیمی

رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شوراهای راهبردی بازرسی با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی ایجاد شده است که یکی از محورهای آن ضرورت افزایش نقش و اقتدار نظارتی امور بازرسی در این صنعت است.

اصلاح نقش و اقتدار نظارتی بازرسی های صنعت پتروشیمی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش نیپنا؛ وحید برزگر، در نشست شورای راهبردی بازرسی صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار کرد: این شورای راهبردی با محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای ایفای نقش تنظیم گری در سطح ملی و همچنین اصلاح رویه ها، تعامل و همکاری میان شرکت های پتروشیمی ایجاد شده است.

برزگر ادامه داد: شوراهای راهبردی با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی در مناطق مختلف تشکیل شده است و باید گفت که دستاوردهای جدیدی در روند پیگیری نقش و اقتدار نظارتی امور بازرسی صنعت پتروشیمی محقق شده است.

وی با بیان این که امور بازرسی نباید فقط محصور به شرکت ملی صنایع پتروشیمی باشد، گفت: تمام صنعت باید در این مسیر فعال باشد به طوری که با رصد مشکلات و کاستی ها، نسبت به گره گشایی از آنها اقدام کنند.

به گزارش نیپنا، نشست شورای راهبردی بازرسی صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی مارون برگزار شد و اعضای شورا در این نشست دیدگاه ها و نقطه نظرهای خود را با هدف نقش آفرینی موثر بازرسی ها در صنعت ارائه کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار