| کد مطلب: ۱۱۳۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

کاشانی اعلام کرد ؛

رکوردشکنی مجتمع مارون پس از تعمیرات اساسی / آمادگی کامل مجتمع مارون برای تولید بالای صد درصد

قائم مقام معاونت فنی و تولید شرکت پتروشیمی مارون اعلام کرد که مجتمع مارون آمادگی کامل برای تولید بالای صد درصد را دارد، به شرطی که خوراک مورد نیاز تأمین شود و ابراز امیدواری کرد که سال جاری، سالی رویایی و موفق برای مجتمع مارون و سهامداران آن باشد.

 رکوردشکنی مجتمع مارون پس از تعمیرات اساسی / آمادگی کامل مجتمع مارون برای تولید بالای صد درصد

آرمان ملی آنلاین - محسن کاشانی ، قائم مقام معاونت فنی و تولید شرکت پتروشیمی مارون، اعلام کرد که پس از انجام تعمیرات اساسی در سال گذشته، مجتمع مارون توانسته است رکوردهای جدیدی را ثبت کند. وی افزود که در شش ماه دوم سال گذشته و به ویژه در چهار ماه آخر سال، تولید مجتمع به حدود صد درصد ظرفیت رسیده است.

کاشانی همچنین اشاره کرد که در سال جدید نیز، با وجود برخی مشکلات در تأمین خوراک، مجتمع توانسته است به تولید بالای صد درصد دست یابد. وی تأکید کرد که تعمیرات اساسی انجام شده در سال گذشته، تأثیر بسزایی در بهبود عملکرد مجتمع داشته و مشکلات عملیاتی را به حداقل رسانده است.

وی افزود که در اردیبهشت ماه امسال، به منظور آماده‌سازی برای فصل تابستان، توقف کوتاهی در تولید داشتند و تعمیرات کمپرسور برای اولین بار در ایران انجام شد. کاشانی اظهار داشت که مجتمع مارون آمادگی کامل برای تولید بالای صد درصد را دارد، به شرطی که خوراک مورد نیاز تأمین شود.

کاشانی در پایان ابراز امیدواری کرد که سال جاری، سالی رویایی و موفق برای مجتمع مارون و سهامداران باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار