| کد مطلب: ۱۱۳۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه مطرح کرد؛

حضور در نمایشگاه‌ فرصتی برای نمایش محصولات و ارتباط با مشتریان است

مدیرعامل بیمه کوثر گفت : حضور در نمایشگاه‌ فرصتی برای نمایش محصولات و ارتباط با مشتریان است

حضور در نمایشگاه‌ فرصتی برای نمایش محصولات و ارتباط با مشتریان است

آرمان ملی آنلاین - دکتر ابوالفضل آقادادی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه  با بیان اینکه بیمه کوثر در سال‌های اخیر توانسته در حوزه سودآوری و درآمدهای سرمایه‌گذاری به خوبی عمل کند ، افزود : شرکت سال گذشته ۳۰ درصد سود در حوزه بیمه‌های زندگی را به دست آورد و عملکرد مثبتی در این خصوص داشته است .

مدیرعامل بیمه تصریح کرد : شاخص فروش به تنهایی نمی‌تواند معیار مناسبی برای ارزیابی یک کسب و کار باشد و سودآوری یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها است. دکتر آقادادی  گفت : اگر یک شرکت سودآور نباشد، نمی‌تواند به خوبی از مشتریان خود پشتیبانی کند و در پرداخت خسارت‌ها به مشکل برمی‌خورد.

حمایت بیمه کوثر از سهامداران شرکت

مدیرعامل بیمه کوثر ادامه داد :  این شرکت در سه ماهه اول امسال بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان سود داشته است. وی همچنین به اهمیت سرمایه شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفت : بیمه کوثر در سال‌های اخیر با حمایت سهامداران خود توانسته است از محل سود افزایش سرمایه خوبی داشته باشد.

دکترآقادادی افزود: بیمه مرکزی اعلام کرده است که شرکت‌های بیمه جنرال باید سرمایه خود را به ۱۴۰۰ میلیارد تومان برسانند. وی اظهار داشت : بیمه کوثر در سه سال اخیر سرمایه خود را از ۶۵۰ میلیارد تومان به ۳۳۵۰ میلیارد تومان افزایش داده است. این افزایش سرمایه به شرکت کمک می‌کند تا ظرفیت نگهداری ریسک خود را افزایش دهد و به سودآوری و پایداری شرکت کمک کند.

 نمایشگاه فرصتی برای توسعه بازار است

مدیرعامل بیمه کوثر همچنین به اهمیت حضور در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه  اشاره کرد و افزود: هدف از حضور در نمایشگاه، معرفی مداوم برند و محصولات شرکت است. وی اظهار داشت: بیمه کوثر علاوه بر تبلیغات بیلبوردی، از نمایشگاه‌ها برای نمایش حضوری محصولات و برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، نمایندگان و رسانه‌ها استفاده می‌کند.

دکتر  آقادادی تاکید کرد : نمایشگاه‌ها فرصتی برای بحث و گفتگو و توسعه بازار فراهم می‌کنند و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. وی همچنین ادامه داد : بیمه کوثر از حضور در نمایشگاه‌های مختلف راضی بوده و این سیاست را در راستای تحقق اهداف شرکت ادامه خواهد داد.

همکاری بیمه کوثر با استارتاپ ها

ببه گزارش آرمان ملی آنلاین ، ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه به همکاری شرکت با استارتاپ ها پرداخت و گفت : این شرکت در مدیریت‌های قبلی همکاری‌هایی با استارتاپ‌ها داشته و در حال حاضر این همکاری‌ها اصلاح شده و هر همکاری امتیازی برای شبکه نمایندگان بیمه کوثر محسوب می شود. آقادادی توضیح داد : این همکاری‌ها طبق قوانین بیمه مرکزی انجام می‌شود و از موضوعاتی که ممکن است شائبه ایجاد کنند، پرهیز می‌شود. وی تأکید کرد : بیمه کوثر تلاش می‌کند تا اهداف حرفه‌ای خود را از طریق همکاری‌های اصولی و حرفه‌ای با استارتاپ‌ها محقق کند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار