| کد مطلب: ۱۱۳۲۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پژوهشکده بیمه با همکاری دانشگاه سلطان زین‌العابدین مالزی برگزار می‌کند؛

کارگاه‌‌ آموزشی تکافل خرد: توسعه شمول مالی و تاب‌آوری جامعه

کارگاه‌‌ آموزشی «تکافل خرد: توسعه شمول مالی و تاب‌آوری جامعه»، از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار می‌شود.

کارگاه‌‌ آموزشی تکافل خرد: توسعه شمول مالی و تاب‌آوری جامعه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه ، در این کارگاه آموزشی که از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد، «مقدمه‌ای بر تکافل خرد»، «تعریف و مفهوم تکافل خرد»، «وجوه متمایز تکافل خرد نسبت به بیمه رایج و تکافل رایج»، «اصول تکافل خرد»، «خدمات و محصولات تکافل خرد در کشور مالزی»، «چالش‌های پایداری در طرح تکافل خرد»، «واسطه‌های مبتنی بر ارزش در تکافل خرد»، «ارزیابی اثرگذاری تکافل خرد»، «چشم‌انداز و مسیرهای آتی» و «نتیجه‌گیری» توسط خانم پرفسور دکتر فوزیلا صالح استادتمام دانشگاه سلطان زین‌العابدین کشور مالزی به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.irمی‌باشد.

پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‌ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار