| کد مطلب: ۱۱۳۲۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد

مراسم تقدیر از بیمه گذاران بزرگ بیمه ایران برگزار شد

مراسم تقدیر از بیمه گذاران بزرگ بیمه ایران با حضور معاون حقوقی و هماهنگی اموراستانها،شعب و نمایندگی ها، مدیر کل هماهنگی امور استان ها و شعب، مدیر کل بازاریابی، مدیر کل امور نمایندگان، مدیر کل خراسان رضوی، مدیر کل قم و مدیر کل مرکزی برگزار شد.

مراسم تقدیر از بیمه گذاران بزرگ بیمه ایران برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه ایران در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها ،شعب و نمایندگیهای بیمه ایران با ابراز خرسندی از حضور بیمه‌گذاران در غرفه بیمه ایران ابراز داشت: مشاوره خوب قبل از صدور و خرید بیمه نامه کامل، نهایتاً دریافت خسارت رضایتمند از طرف مشتریان را به همراه خواهد داشت.

امیر رضا نعمت اللهی با ابراز خرسندی از حضور مدیران شرکت‌ها در برنامه بزرگداشت بیمه گذاران وفادار، اظهار داشت:  در بیمه ایران نگاه ما حمایت از تولید و قدردانی از بیمه گذاران پایدار می باشد.

وی افزود: سیاست جاری بیمه ایران، توسعه سهم بازار است و جلب رضایت مشتریان برای ما مهمترین اولویت است و در همین جهت  همه استان ها موظف هستند به طور منظم  با بیمه گذاران دیدار و نقطه نظرات ایشان را در خصوص خدمات رسانی بیمه ایران دریافت نمایند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تمامی مدیران مجموعه های مذکور با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار