| کد مطلب: ۱۱۳۲۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند.

استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند

آرمان ملی آنلاین - محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک با حضور اعضای مجمع در سطح بسیار مناسبی برگزار شد و عملکرد بانک در سال ۱۴۰۲ به لحاظ مالی و عملیاتی مورد تایید اعضا قرار گرفت.

وی افزود: بانک توسعه تعاون طی دو دوره اخیر در مسیر کارآمدی و بهره وری قرار گرفته است، شاهد هستیم که بانک علاوه بر انجام تکالیف توسعه ای و انجام وظایف و مسئولیت ها، دستاوردهای مناسبی در حوزه سوددهی به دست آورده است.

شیخ حسینی تاکید کرد: بسیار مهم است که استانها و شعب روند عملکردی خود را به نحو مناسبی تداوم بخشند، به همین منظور ضرورت دارد تعامل و همفکری لازم با استانها صورت پذیرد و رفع نقاط ضعف و استفاده از فرصت ها و نقاط قوت مد نظر قرار گیرد. استانها باید در مسیری فعالیت کنند که اهداف برنامه های عملیاتی را محقق نمایند.

این مقام بانکی تصریح کرد: برای تحقق اهداف تجهیر منابع، نقش اداره کل مشتریان و توسعه بازار، اداره کل طراحی محصول، مدیریت امور استانها و شعب و معاونت عملیات بانکی تاثیرگذار است.

در پایان وی یادآور گردید: عملکرد استانها در صدور اعتبار اسنادی طی دو دوره اخیر مناسب بوده است، در این برهه زمانی بسیار مهم است استانها به گونه ای عمل نمایند که هزینه مطالبات مشکوک الوصول ناشی از ال سی به بانک تحمیل نشود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار