| کد مطلب: ۱۱۳۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد

رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد انتصاب معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت

دکتر اسلام کریمی رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی انتصاب مهندس سعید اوحدی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد انتصاب معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت

آرمان ملی آنلاین - در متن این پیام آمده است:

برادر گرانقدر و ایثارگر جناب آقای مهندس سعید اوحدی معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران

با سلام و تحیات الهی؛

برخود لازم می دانم به یمن انتصاب بجا و شایسته جنابعالی در جایگاه راهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد مقدس و خدمتگزار به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، صمیمانه از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دکتر مسعود پزشکیان تقدیر نموده و بازگشت مجدد جنابعالی را به کرسی خدمت در این سنگر تبریک عرض نمایم.

رجاء واثق دارم حضور فردی از خانواده ایثار و شهادت که به مدال آزادگی نیز مفتخر است در راس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله باری از تجربه در عرصه های خدمت به مردم، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

خبر انتصاب مجدد حضرتعالی موجب خشنودی خیل عظیمی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و همچنین خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است.

امیدوارم در پرتو الطاف حضرت حق و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با همکاری تمامی بخش های بنیاد مانند گذشته منشاء خدمت رسانی شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر باشید.

 

اسلام کریمی

رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار