| کد مطلب: ۱۱۳۲۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تکمیل پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی دهلران نیازمند اقدام‌های زنجیره‌ای است

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ۱۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل پتروشیمی دهلران تأمین شده است.

تکمیل پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی دهلران نیازمند اقدام‌های زنجیره‌ای است

آرمان ملی آنلاین -  به گزارش نیپنا؛ مرتضی شاهمیرزایی در نشست بررسی مشکلات پتروشیمی دهلران اظهار کرد: مردم سرمایه اصلی نظام و دولت هستند و به طور قطع تلاش مسئولان خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

وی به ضرورت اجرای زنجیره‌ای از اقدامات برای راه اندازی پتروشیمی دهلران اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت بخشی از این زنجیره مربوط به شرکت ملی نفت است، تامین خوراک نیز به توسعه میادین نفتی منطقه هم مربوط می‌شود و باید تلاش شود خوراک مجموعه پتروشیمی را هم تأمین کرد.

معاون وزیر نفت بر ضرورت تکمیل خوراک ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران هم تاکید کرد و گفت: مجموعه‌ای از اقدامات برای رسیدن به اهداف مد نظر نیاز است که فعلا در بخش‌هایی از این زنجیره مشکلاتی وجود دارد.

شاهمیرزایی بر ضرورت پیگیری طرح‌های بالادستی پتروشیمی تاکید کرد و افزود: میادین مشترک نفتی و گازی از دیگر دغدغه‌های ماست که باید توسعه یابند و بایستی مجموعه ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران به توسعه نسبی در تولید خوراک پتروشیمی دهلران برسد.

وی بر تلاش برای تولید نفت و گاز در میادین مشترک تاکید کرد و گفت: با این کار گاز‌های همراه جمع آوری و نقش موثری در پیشرفت ادامه پروژه‌ها دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار