| کد مطلب: ۱۱۳۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بیمه البرز :

تاراز نیمه اول شهریور به بازار عرضه می شود

مدیر عامل بیمه البرز درحاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه و درگفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اعلام این خبر گفت:بیمه های زندگی پروژه محور در راستای تحقق شعار سال و با عنوان تجاری تاراز طراحی شد تا با خلاقیت و نوآوری، زمینه ثروت افزایی هموطنان فراهم شود.

تاراز نیمه اول شهریور به بازار عرضه می شود

آرمان ملی آنلاین - موسی رضایی میرقائد افزود:طرح تاراز قرار است در نیمه اول شهریور ماه در کانتر شبکه فروش قرار گیرد و تا کنون در این خصوص سه پروژه به مرحله امضاءِ قرارداد رسیده است.

رضایی میرقائد با اشاره به اینکه بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری پروژه محور به صورت یونیت لینک ارائه میشود تاکید کرد: با ارائه این بیمه نامه می توانیم هم در اقتصاد کشور وهم با افزایش سرمایه هموطنان، در بهبود کیفیت زندگی آنها نقش آفرینی کنیم.

وی در خصوص جزییات این بیمه نامه افزود: در بیمه های زندگی پروژه محور، پول های خُرد مردم جمع آوری و به پروژه های مهم اقتصادی کشور همچون پتروشیمی،پالایشگاه و نیروگاههای خورشیدی که سود تضمینی دارند تزریق می شود که مشتریان سود حاصل از این سرمایه گذاری را به صورت یکجا،مستمری مادام العمر و یا در قالب سهام پروژه ای که در آن سرمایه گذاری کرده اند دریافت می کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار