| کد مطلب: ۱۱۳۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

حضورپر رنگ تامین سرمایه تمدن در اولین رویداد لندتک ایران

روز اول رویداد بزرگ لندتک ایران با حضور بیش از دو هزار شرکت‌کننده در بخش‌های محتوایی، نمایشگاهی و شبکه‌سازی با حضور پر رنگ شرکت تامین سرمایه تمدن برگزار شد.

حضورپر رنگ تامین سرمایه تمدن در اولین رویداد لندتک ایران

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، مدیران شرکت تامین سرمایه تمدن با حضور دراولین رویداد لندتک ایران از نزدیک با مدیران ارشد کسب‌وکارهای حوزه لندتک، مهمانان ویژه‌ای از بانک‌ها و استارتاپ‌های حوزه لندتک ، خرده‌فروشی ، مدیران فنی و توسعه کسب‌وکار استارتاپ‌ها ، مدیران استارتاپ‌های فعال در حوزه خرده‌فروشی به گفتگو نشستند .

افزون بر این، مدیران و سیاست‌گذاران اقتصاد نوآوری کشور؛ ازجمله رگولاتورهای مالی، مدیران حوزه فناوری اطلاعات کشور، مدیران و بنیان‌گذاران پرداخت‌یاری‌ها، مدیران و بنیان‌گذاران شرکت‌های رگ‌تک و احراز هویت و مدیران و فعالان بازار سرمایه جایگاه ویژه‌ای در این رویداد دارندکه با حضور در غرفه تامین سرمایه تمدن از نزدیک با خدمات تامین مالی جمعی آی بی کراد ؛ پلتفرم های سرمایه گذاری تامین سرمایه تمدن آشنا شدند.

شایان ذکر است ، نقش آفرینی بیشتر لندتک ها در ارایه تسهیلات به مشتریان در سال های آتی پیش بینی می شود به گونه ای که در سال 1403 تأمین مالی لندتک ها به بیش از 50 همت می رسد. همچنین به دلیل سیاست های انقباضی بانکی ضریب نفوذ کرادفاندینگ و لندتک ها در جامعه رو به  افزایش خواهد بود .

این رویداد محل گردهمایی فعالان لندتک، BNPL، پرداخت و تأمین مالی خرد ایران است و بستر مناسبی برای شبکه‌سازی، ‌انتقال دانش و اطلاعات،‌ ارائه محصول و توسعه این اکوسیستم‌ها است. شرکت تامین سرمایه تمدن به همراه دهها شرکت دیگراز حامیان این رویداد هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار