| کد مطلب: ۱۱۳۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

با پیام مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت؛

سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو رونمایی شد

همایش رونمایی از (سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو) با پیام مهندس امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سالن تلاش برگزار شد.

سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو رونمایی شد

آرمان ملی آنلاین - در پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به این همایش تصریح شده است : کمک به اقتصاد رو به رشد و مقاومتی کشور و اجرای پروژه‌های زیرساختی، با استفاده از بروزترین و بهترین راه‌حل‌ها، تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و به کارگیری فناوری روز در سطح استانداردهای جهانی امکان‌پذیر خواهد بود. از این رو در این برهه از زمان، براساس نظام توسعه و راهبرد پروژه‌ها در گروه چادرملو و در راستای مدیریت بهتر پروژه‌ها، ارتقای جریان و ثبت دانش و اطلاعات حاصل از آنها، «سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو» راه‌اندازی شده است .

وی افزوده است : انتظار می‌رود کلیه شرکت‌ها، مجریان طرح‌ها و مدیران پروژه‌ها، ضمن بهره‌برداری از این سامانه، ارتباط موثر و سازنده‌ای با آن برقرار کنند و با ایجاد یک ارتباط دوطرفه موثر با نظام نظارت بر پروژه‌ها و سامانه مذکور، اثرات راهبردی در پیشبرد پروژه‌ها و اعتلای گروه معظم چادرملو داشته و همچون همیشه برای ایران و ایرانیان افتخار آفرین باشند.

دکتر حسینی، مدیرعامل شرکت سی پی جی پارس  در آئین رونمایی از سامانه جامع مدیریت پروژه‌های شرکت چادرملو اظهار داشت : در عصر هوش مصنوعی، استفاده از نظام‌های کارآمد و سیستم‌های پیشرفته برای افزایش سرعت، دقت و کیفیت کار در بنگاه‌های اقتصادی ضروری است.

وی افزود: جای خالی این سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو به شدت احساس می‌شد. شرکت سی پی جی پارس به عنوان بازوی اجرایی شرکت چادرملو، با راه‌اندازی دفتر PM برای برنامه‌ریزی، نظارت و کنترل پروژه‌ها، از یک سامانه هوشمند بهره‌برداری کرده است که اطلاعات منسجم و یکپارچه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دکتر حسینی همچنین تاکید کرد: در عصر تکنولوژی، همه دنیا سعی می‌کنند هر روز به دستاوردها و اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند ؛ شاید ما دیر اقدام کرده‌ایم، اما خوشحالیم که امروز این سامانه را معرفی می‌کنیم.

تشکیل لیگ رقابتی برای بهره‌برداری از سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو

مدیرعامل شرکت سی پی جی پارس، اعلام کرد: برای بهره‌برداری از این سیستم، گروه‌ها در قالب تیم‌هایی با هم رقابت می‌کنند تا اطلاعات خود را به صورت یکپارچه، استاندارد و منسجم وارد این سیستم کنند.

وی افزود: این تیم‌ها در یک بازه زمانی کوتاه با هم رقابت می‌کنند و برای ایجاد انگیزه بیشتر، لیگی تشکیل داده‌ایم که رقابتی را برای همه عزیزان ایجاد می‌کند تا بتوانیم در بازه زمانی کوتاه‌تر به اهداف مورد نظر دست یابیم.

برگزاری لیگ رقابتی برای بهره‌برداری از سامانه جامع مدیریت پروژه‌های چادرملو

دکتر حسینی، مدیرعامل شرکت سی پی جی پارس تصریح کرد : برای برگزاری لیگ، رویه‌هایی در نظر گرفته‌ایم که جذابیت لازم را برای همه تیم‌ها خواهد داشت. با توجه به تجربه‌ای که در پیاده‌سازی سامانه‌های پیچیده‌تر در بازه‌های زمانی کوتاه داشته‌ام، مطمئن هستم که با کمک همه کارکنان موفق به پیاده‌سازی این سامانه خواهیم شد.

وی افزود: هیچ سامانه‌ای در بدو خلقت خود کامل و جامع نیست و همیشه بهبود برای هر سامانه‌ای امکان‌پذیر است. برای این سامانه نیز ساز و کاری در نظر گرفته‌ایم تا کسانی که تجربه کاری بالاتری دارند و با سامانه‌های پیشرفته کار کرده‌اند، بتوانند پیشنهادات خود را برای ارتقا این سیستم ارائه دهند. ما ورژن‌های بعدی این سامانه را نیز ارائه و بارگذاری خواهیم کرد.

دکتر حسینی تاکید کرد: لازم است که با این سیستم کار شود و دوستان تجارب خود را منتقل کنند. امروز با رونمایی از این سامانه و تعریف تیم‌ها، همکاری دوجانبه با همه آغاز می‌شود.

آغاز عملیات یکپارچه‌سازی پروژه‌ها و گزارش‌ها به صورت برخط

همچنین مهندس تاج پور، معاون توسعه شرکت در ادامه مراسم رونمایی اعلام کرد : اهداف مدیران ارشد گروه توسعه و کارآفرینی بر نظم و انسجام در توسعه پروژه‌ها تأکید دارد. وی افزود : در گروه چادرملو حدود هفتاد پروژه تحت نظارت عالی دفتر مدیریت پروژه‌ها که توسط شرکت سی پی جی پارس اداره می‌شود، قرار دارد.

مهندس علیرضا  تاج پور از تلاش‌های آقای مهندس حسینی و همکارانش در شرکت سی پی جی پارس برای نظارت و گزارش‌دهی دقیق پروژه‌ها تشکر کرد و گفت : نبود سامانه جامع مدیریت پروژه‌ها باعث شد تا از ابتدا به فکر ایجاد یک سامانه منسجم و برخط برای کنترل و نظارت بر پروژه‌ها بیفتند.

وی همچنین از شرکت‌ها و مجریان طرح و شرکت‌های زیرمجموعه که در این مدت با سی پی جی پارس همکاری داشتند، تشکر کرد و تصریح کرد : با رونمایی از این سامانه، عملیات یکپارچه‌سازی پروژه‌ها و گزارش‌ها به صورت برخط آغاز می‌شود.

مهندس تاج پور از همه شرکت‌ها، مدیران پروژه‌ها و مجریان طرح خواست تا همکاری خود را با دفتر معاونت توسعه مستقر در شرکت سی پی جی پارس ادامه دهند تا چادرملو به عنوان نماد توسعه پایدار کشور در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد و سربلندی ایران عزیز را به ارمغان بیاورد.

سرمایه‌گذاری 16 هزار میلیارد تومانی چادرملو در سال 1402

دکتر اسماعیل خرم ، معاونت مالی و سرمایه انسانی این شرکت نیز در ادامه این جلسه به طرح‌های توسعه‌ای اشاره کرد و گفت : زنجیره پشتیبانی ارزش فولاد در گروه چادرملو در دست اقدام است. این طرح‌ها شامل تولید فراریاژها به عنوان مواد کمکی فولاد، نیروگاه سیکل ترکیبی، نیروگاه انرژی خورشیدی، تولید الکترود به عنوان ماده اولیه اصلی تولید فولاد و بخش اعظم لجستیک می‌باشد.

وی افزود : گروه چادرملو در سال 1402 موفق به تأمین و تولید حدود 6 درصد از زنجیره ارزش فولاد، 10 درصد از آهن اسفنجی، 7 درصد از کنگره و 17 درصد از محصولات کنسانتره کل کشور شده است.

معاونت مالی و سرمایه انسانی چادرملو اظهار داشت : فروش محصولات در سال گذشته به 56 هزار میلیارد تومان رسید و سود خالص شرکت 25.14 هزار میلیارد تومان بود. دکتر خرم تأکید کرد:  گروه چادرملو در سال 1402 حدود 16.3 درصد از سود خالص خود را در طرح‌ها و پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده است که معادل 16 هزار میلیارد تومان می‌باشد.

وی همچنین بر اهمیت کنترل و پایش این مبالغ برای اجرای پروژه‌ها بدون تحمیل هزینه‌های اضافی تأکید کرد و بیان داشت: این سرمایه‌گذاری‌ها باید به صورت بایسته کنترل شوند تا طرح‌های اجرایی چادرملو در موعد مقرر به پایان برسند و از سهامداران محترم صیانت شود.

دکتر خرم گفت : چادرملو رتبه دوازدهم ارزش بازار بورس را در اختیار دارد و ارزش بازار آن به 943 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی از شرکت قضایی تشکر کرد که در ایجاد سیستم گزارش‌های مدیریت دانش و مدیریت پروژه‌ها کمک کرده‌اند. دکتر خرم تأکید کرد که این سامانه باید دو مزیت اصلی داشته باشد: اول، اطلاعات سطح و قابل ارتقاء داشته باشد و دوم، اطلاعات به موقع و در موعد مقرر در سامانه بارگذاری شود تا بتوان اطلاعات برخط و زنده را در اختیار داشت.

 

3

2

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار