| کد مطلب: ۱۱۳۱۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

«پایگاه قهرمانی» آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد

«پایگاه قهرمانی» آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولادمبارکه در حاشیه برگزاری همایش بزرگ «قهرمانان آینده» ویژه والدین آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولادمبارکه افتتاح شد.

«پایگاه قهرمانی» آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد

آرمان ملی آنلاین - علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، در این باره گفت: در رویداد جدیدی که در مرداد ماه امسال خلق شد، یک پایگاه قهرمانی را در کنار آکادمی‌های ورزشی ایجاد کردیم تا به نیازهای مقدماتی و مراقبتی اعضای آکادمی‌های ورزشی پاسخ داده شود. این موارد شامل استعدادیابی ورزشی، شناخت اندام و موارد خود مراقبتی، خود کنترلی و روانشناسی، تغذیه ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و … می‌شود. در واقع، در پایگاه قهرمانی به سمت فعالیت چند رشته‌ای حرکت می‌کنیم تا تمام رشته‌های حوزه ورزش را به صورت تخصصی پوشش دهیم. چشم‌انداز ما برای این جمعیت بیش از ۳ هزار نفری اعضای آکادمی‌ها، خروج قهرمانان آینده از پایگاه قهرمانی و ورود آنها به باشگاه سپاهان و سپاهان نوین است.

همچنین مجتبی لطفی، رئیس امور ورزش شرکت فولاد مبارکه، در این باره گفت: ورزشکاران باید اصولی را رعایت کنند که در این پایگاه همه این موارد و نیازهای یک ورزشکار بررسی می‌شود. هدف از افتتاح این پایگاه، ارتقای سطح فنی و سلامت اعضاست. آکادمی‌های ورزشی فرزندان کارکنان فولاد مبارکه در ۶ رشته ورزشی فوتبال، والیبال، ژیمناستیک، واترپلو، شنا و دفاع شخصی برگزار می‌شود که صرفاً برای فرزندان کارکنان فولاد مبارکه است و به صورت مستمر در طول سال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار