| کد مطلب: ۱۱۳۱۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

مدیر عامل پست بانک ایران خبر داد؛

فروش ارز اربعین در اولین جمعه از زمان اجرای طرح توسط شعب و باجه های بانکی روستایی منتخب

پنجمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) صبح روز پنج شنبه ۱۱مرداد ۱۴۰۳ با حضور بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و اعضا به صورت حضوری و مدیران استان ها به صورت ویدئو کنفرانسی، برگزار شد.

فروش ارز اربعین در اولین جمعه از زمان اجرای طرح توسط شعب و باجه های بانکی روستایی منتخب

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ، شیری در ابتدای جلسه ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه از رهبران حماس فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در بخشی از سخنان خود، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی‌های به موقع و جلسات کاری مستمر در ستاد و اجرا، شور حرکت و خدمت در تمامی واحدها موج می زند و این حس و روحیه خدمت رسانی به زوار حسینی از طریق شعب و باجه های بانکی روستایی سطح کشور هم در خور تحسین و هم نشان بالندگی است و حضور موثر بانک در  بازار، جامعه هدف و خدمت به مشتریان و ذی‌ نفعان در این مقطع، بسیار حساس و از اولویت ها و برنامه‌های اصلی بانک در ایام اربعین حسینی است.

وی افزود: این طرح با اطلاع رسانی، آمادگی و شور بسیار خوبی آغاز شد و انتظار می‌رود از تمامی امکانات و ظرفیت ها استفاده شود و برای همه همکاران  توفیق بهره مندی از ثواب و برکات این حضور با شکوه را خواستارم .

 فرهاد بهمنی عضو هیأت مدیره نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد بانک برای حل مشکلات فنی، نرم افزاری و افزایش سقف برداشت از طریق عابر بانک‌ها و پین پدها ارائه داد.

 در ابتدای جلسه، داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازار یابی گزارشی از وضعیت عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال جاری برای فروش ارز اربعین در واحد های تابعه ارائه کرد و سپس مدیران شعب  واستان‌ها مباحث و چالش‌های پیش رو در حوزه های مختلف را مطرح کرده و ضمن بحث و بررسی به سوالات آنان پاسخ داده شد.

همچنین در ادامه جلسه، هر یک از اعضا ستاد مرکزی قرارگاه اربعین گزارشی از آخرین وضعیت و نحوه خدمات رسانی از طریق شعب و باجه‌های بانکی روستایی منتخب را ارائه کردند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار