| کد مطلب: ۱۱۳۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پتروشیمی پردیس سخنران برتر کنفرانس بین المللی خوارزمی شد

طی مراسمی با حضور سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی جشنواره‌های خوارزمی در مجتمع پتروشیمی پردیس عسلویه، دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی به عنوان سخنران کلیدی و برتر اولین کنفرانس بین المللی خوارزمی معرفی شد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس سخنران برتر کنفرانس بین المللی خوارزمی شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی پردیس ، نشست تخصصی معرفی رویدادهای خوارزمی با حضور مدیران تحقیق و توسعه شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و نمایندگان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به میزبانی شرکت پتروشیمی پردیس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در این مراسم با بیان اینکه جشنواره خوارزمی معتبرترین جشنواره علمی کشور است اظهار داشت: سال گذشته ما از حامیان اصلی جشنواره بودیم و چند محصول جدید خود را در جشنواره ارائه کردیم. اوره کندرها و دوستدار محیط زیست یکی از محصولاتی بود که ما در این جشنواره معرفی کردیم و الان به صورت تست پایلوت در استان یزد در حال طی دوره آزمایشی است.

دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی افزود: امسال نیز محصول فناورانه ای در جشنواره معرفی خواهیم کرد که براساس هوش مصنوعی فرآیند تولید تا فروش را مدیریت می کند و به عنوان نرم افزار اصلی تمام پتروشیمی ها و شرکت های صنعتی زیرمجموعه ساتا و شستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این مراسم دکتر بصیری سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی جشنواره‌های خوارزمی به ارائه گزارشی از روند برگزاری رویدادهای خوارزمی پرداخت و سرکار خانم نامداری پژوهنده ارشد شرکت پتروشیمی پردیس را به عنوان سفیر جشنواره ها و رویدادهای خوارزمی در شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس معرفی نمود.

در ادامه این مراسم دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی خوارزمی، دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس را برای ارائه سخنرانی با موضوع “نقش پتروشیمی پردیس در امنیت غذایی جهان” در اولین کنفرانس بین المللی خوارزمی به عنوان سخنران کلیدی معرفی کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این رویداد طی سخنانی که به زبان انگلیسی ایراد شد به تبیین جایگاه پتروشیمی پردیس در تأمین امنیت غذایی مردم ایران و جهان پرداخت که مورد توجه حاضران و مخاطبانی از ایران و جهان قرار گرفت.

همچنین لوحی از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای حمایت ویژه از سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی، دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی، بیست و پنجمین جشنواره جوان خوارزمی و نخستین کنفرانس بین‌المللی علم و فناوری خوارزمی اهدا شد.

نخستین کنفرانس علم و فناوری خوارزمی اسفند ۱۴۰۲ با هدف شناسایی و حمایت از نقاط قوت علمی کشور همزمان با جشنواره خوارزمی توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار