| کد مطلب: ۱۱۳۱۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

فولاد غدیر نی ریز، میزبان مجدد جاذب های سولفورزدایی خوارزمی

واحد سولفورزدایی مجتمع فولاد غدیر نی ریز که طراحی پایه و تفصیلی آن برای نخستین بار در کشور توسط یک تولید کننده کاتالیست یعنی شرکت گسترش فناوری خوارزمی انجام یافته و در سال ۱۳۹۹ تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته بود، بار دیگر میزبان جاذب های سولفورزدایی خوارزمی می شود.

فولاد غدیر نی ریز، میزبان مجدد جاذب های سولفورزدایی خوارزمی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی خوارزمی، این واحد بر مبنای دانش مهندسی و تجربیات گسترده واحد مهندسی شرکت خوارزمی که بر اساس داده های دریافتی از طیف وسیعی از واحد های سولفورزدایی مجتمع های احیاء مستقیم سراسر کشور پایه نهاده و بهینه سازی شده است، طراحی گردید. واحد در سال ۹۹ پس از پایان فاز طراحی، با سرعت احداث، با جاذب های خوارزمی بارگذاری و مورد بهره برداری قرار گرفت. از آن زمان تا کنون کادر مجرب این واحد با بهره گیری از جاذب های سولفورزدایی تولیدی شرکت خوارزمی توانسته اند به نتایج چشمگیری از لحاظ طول عمر و عملکرد جاذب و کمترین مشکلات عملیاتی دست یابند.

با عنایت به عملکرد موفقیت آمیز محصولات پیشین، مدیران مجتمع فولاد غدیر نی ریز، بار دیگر تصمیم به اعتماد به توانمندی های شرکت خوارزمی و استفاده از محصولات ایرانی گرفتند و طی قراردادی برای بار سوم تأمین جاذب های سولفورزدایی به گسترش فناوری خوارزمی واگذار شد.

امید داریم که اینبار نیز با همراهی و همکاری نیروهای تلاشگر و متخصص مجتمع غدیر نیریز و مهندسین واحد فرآیند خوارزمی در کلیه مراحل بارگذاری، راه اندازی و پایش عملکرد جاذب، برگ دیگری از دفتر موفقیت های مشترک را با این مجموعه معظم فولادی به ثبت رسانیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار