| کد مطلب: ۱۱۳۱۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

در جلسه هم‌اندیشی مدیران ستاد و شعب بیمه رازی مطرح شد؛

جشنواره‌های بیمه رازی رنگ جدیدی به خود می‌گیرد

مدیرعامل بیمه رازی از تغییر فرآیندهای جشنواره‌های بیمه رازی و همراهی با بیمه‌گزاران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

جشنواره‌های بیمه رازی رنگ جدیدی به خود می‌گیرد

آرمان ملی آنلاین -  به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، در اولین جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و شعب بیمه رازی که در مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد، علیرضا حجتی با اشاره به اجرای طرح‌های بانک- بیمه بیمه رازی در حوزه بیمه‌های عمر (همای رازی) گفت: در سال جاری فرآیند برگزاری جشنواره‌های فروش بیمه رازی با محوریت شبکه فروش و شعبه بازطراحی خواهد شد.

مدیرعامل بیمه رازی افزود: در فرآیندهای بیمه‌گری بیمه رازی کیفیت و کمیت در کنار یکدیگر مورد توجه قرار خواهد گرفت و این در کنار آن جلب رضایت بیمه گزاران و شرکت‌های همکار همچون مراکز درمانی طرف قرارداد بسیار مهم و در ارجحیت امور قرار دارد.

او یادآور شد: در راستای جلب نظر مشتریان و ارائه خدمات برخط و به‌روز فرآیند اجرای امور برخی واحدها همچون مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی تغییر خواهد کرد و از سوی دیگر مدیریت بیمه‌گزاران شرکتی شرکت بیمه رازی با برنامه و اهداف به‌روز در کنار دیگر واحدها به ارائه خدمات به مشتریان و بیمه‌گزاران می‌پردازد.

حجتی وصول مطالبات را یکی از مهم‌ترین وظایف در شرکت دانست و خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته وصول مطالبات روند مناسبی را طی کرده و این موضوع تاثیر قابل توجهی بر ارائه خدمات مناسب به بیمه‌گزاران و مشتریان دارد.

براساس این گزارش، در این جلسه مسعود محمدی به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری، اسد اسدی به عنوان سرپرست معاونت اجرایی، سعادت فراقی به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت، شهریار نصر ملک به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، پیمان قربانی به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‌گزاران شرکتی، جلال علیپور به عنوان سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی و علی زالی به عنوان سرپرست مدیریت شعبه بیهقی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار