| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

جلوگیری از یک خطر با درایت مدیران هنگام و منطقه ویژه پارس جنوبی

حادثه ای که در زمان بارگیری یک فروند کشتی صادراتی رخ داده بود، با درایت مدیران شرکت پتروشیمی هنگام و منطقه ویژه پارس جنوبی کنترل و برطرف شد.

جلوگیری از یک خطر با درایت مدیران هنگام و منطقه ویژه پارس جنوبی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام ، این اتفاق صبح امروز (سه شنبه) ساعت ۸:۵۰ دقیقه در اسکله صادراتی شماره ۱۷ منطقه ویژه پارس جنوبی به دلیل از سرویس خارج شدن یکی از کمپرسورهای دریافت کننده گاز کشتی رخ داد و پس از استقرار نیروهای عملیاتی شرکت پتروشیمی هنگام و منطقه ویژه پارس جنوبی اقدامات لازم انجام و هم اکنون اوضاع کاملا در کنترل است و در حال حاضر با راه اندازی کمپرسور، خطر، مهار شده و بارگیری کشتی مشتری خریدار آمونیاک به پایان رسیده است.

شایان ذکر است که HSE شرکت پتروشیمی هنگام و منطقه ویژه پارس جنوبی، شرکت های پتروشیمی سبلان، دماوند، کاویان، حراست شرکت پتروشیمی هنگام، شرکت پایانه مخازن پتروشیمی و ستاد بحران منطقه ویژه اقتصادی در ساعات اولیه در محل حادثه حضور پیدا کرده و در کنترل شرایط نقش داشتند.

در پایان، مدیریت شرکت پتروشیمی هنگام از زحمات و تلاش تمامی عزیزان دست اندرکار صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید، انشالله هیچ زمانی شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار