| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

درآمد عملیاتی ۹ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه تیر۱۴۰۳ در کدال، رقم درآمد محقق شده را معادل ۹۲۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

درآمد عملیاتی ۹ هزار میلیارد تومانی بانک پاسارگاد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش نبض بورس، بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱تیرماه۱۴۰۳ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، اوراق بدهی، درآمد سپرده‌گذاری و درآمد کارمزد را ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش، درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از گزینه‌های مذکور در خردادماه معادل ۹۲۱۷ میلیارد تومان است که بیشترین درآمد به تسهیلات اعطایی اختصاص دارد.

درآمد تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در تیرماه نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان بوده که این تسهیلات اعطایی از فروش خدماتی مانند اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده که تسهیلات مرابحه، فروش اقساطی و تسهیلات ارزی به ترتیب بیشترین میزان درآمدی را برای بانک پاسارگاد از درآمد تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده است.

درآمد کارمزد در تیرماه نیز برای این بانک درآمد ۵۴۵ میلیارد تومانی را داشته است که نسبت به خرداد ماه نیز از رشد درآمد برخوردار بوده است.

درآمد اوراق بدهی نیز در تیرماه ۹۵ میلیارد تومان گزارش می شود که نسبت به خرداد ماه رشد درآمد بیشتری را ثبت کرده است.

درآمد سپرده گذاری نیز در تیرماه نزدیک به ۱۰  میلیارد تومان درآمد برای بانک پاسارگاد محقق کرده است.

لازم به ذکر است که سود سپرده های سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در تیرماه ۱۴۰۳ معادل ۸۷۸۸ میلیارد تومان در کدال گزارش شده است و بیشترین سود سپرده های سرمایه گذاری مربوط به سپرده های بلندمدت این بانک بوده است و در میان این نوع از سپرده ها، سود سپرده‌گذاری بلندمدت دو ساله با ۴ هزار میلیارد تومان و سپرده بلندمدت سه ساله با ۳ هزار میلیارد تومان درآمد بوده که نشان می دهد این دو سپرده سرمایه گذاری بلندمدت از استقبال بیشتری در بین مشتریان علاقمند به سرمایه‌گذاری در بانک پاسارگاد، برخوردار بوده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار