| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

عملگرایی افتخار کارکنان ایریتک است

شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) همواره در راستای افتخار آفرینی و پیشرفت کشور گام برداشته است و اینبار با تکیه بر توان مهندسان و نیروهای متخصص خود در شرق کشور افتخار دیگری را رقم میزند و کارخانه فولاد قاینات را برای عملیات اولین ذوب در اواخر مرداد ۱۴۰۳ آماده می کند.

عملگرایی افتخار کارکنان ایریتک است

آرمان ملی آنلاین - مستقیمی، مدیر عامل شرکت ایریتک با تاکید بر جایگاه مهم صنایع معدنی و فولادی در شرق کشور و لزوم اشتغالزایی پایدار در آن منطقه، ابراز داشت تمهیدات لازم برای تسریع در انجام عملیات پیش راه اندازی و راه اندازی کارخانه فولادسازی قائنات برنامه ریزی شده و در مرحله اجرا و تکمیل قرار دارد.

همچنین عبدی، مدیر مجتمع فولاد قاینات گفت: پروژه فولادسازی در مرحله انجام تست های نواحی مختلف پلنت و آماده سازی برای عملیات اولین ذوب تا اواخر مرداد امسال می‌باشد تا با حصول اطمینان از عملکرد سیستم، فاز راه اندازی کارخانه با موفقیت انجام شود.

وی همچنین ادامه داد، با برنامه ریزی های انجام شده از مهر ماه سال جاری، تولید اولین شمش فولادی نیز از مهر امسال آغاز می شود.

عبدی با بیان اینکه تجهیز کارگاه کارخانه نورد نیز در حال انجام است افزود: کارخانه فولاد قاینات در سه مرحله در حال ساخت است که عملیات اولین قوس پیشتر توسط شرکت ایریتک با موفقیت اجرا شده است و عملیات اولین ذوب و تولید شمش از مراحل دیگری است که طی هفته های پیش رو توسط شرکت ایریتک به صورت EPC انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، این واحد به صورت کاملا بومی توسط شرکت ایریتک با تکیه بر توان مهندسان داخلی اجرا و راه اندازی شده است و ۸۰۰ هزار تن به ظرفیت تولید محصول فولادی کشور اضافه خواهد کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار