| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

نشست فنی مشترک شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و شرکت فولاد مبارکه تشکیل شد

پروژه تدوین نقشه راه تکنولوژی شرکت ورق خودرو و یکپارچگی آن با نقشه هلدینگ فولاد مبارکه با نشست گروه های فنی شرکت ورق خودرو و فولاد مبارکه آغاز شد.

نشست فنی مشترک شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و شرکت فولاد مبارکه تشکیل شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری ؛ بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو در خصوص لزوم هم راستایی نقشه راه تکنولوژی و اهداف شرکت ورق خودرو با شرکت فولاد مبارکه تأکید نمود و گفت: : حصول اطمینان از بکارگیری مناسب تکنولوژی‌هایی که سود شرکت را بهینه کنند در راستای نیل به اهداف بلند مدت سازمان در حال و آینده امری لازم و ضروری است.

وی افزود: فناوری‌های مورد استفاده در شرکت می بایست با اهداف استراتژیک سازمان همراستا باشند و اگر نیاز به بازنگری احساس شد اقدام اصلاحی هرچه سریعتر باید صورت پذیرد. مهراد بیان کرد: توجه ویژه به تأثیر تغییرات فناوری و بازار بر روی فرصتها و تهدیدهای پیش روی شرکت و ارزیابی پیوسته و مداوم پایش این نوع تغییرات و نوسانات برای سازمان ها ضروری و قابل توجه است. وی تصریح کرد : یکی از مهمترین و منعطف‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی ، نقشه راه است که روشهای رایج برنامه‌ریزی بلندمدت، استفاده از تکنیک های به روز تهیه نقشه راه می باشد. .

نقشه راه را فناوری یا technology roadmap مهراد در ادامه روش کشف و توصیف آینده مطلوب و تبیین راه رسیدن به آن به زبانی ساده و قابل فهم برای سازمان تعریف نمود.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است که از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین استانداردهای بین‌المللی بهره مند است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار