| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

جهش بی‌سابقه بیمه ملت در صنعت بیمه/ رشد چشمگیر درآمدهای بیمه ملت در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۳

براساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت با عملکرد درخشان در ۴ ماه اول سال ۱۴۰۳، رکورد جدیدی در صنعت بیمه کشور به ثبت رساند.

جهش بی‌سابقه بیمه ملت در صنعت بیمه/ رشد چشمگیر درآمدهای بیمه ملت در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۳

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، براساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت در ۴ ماه‌ اخیر، رشد قابل توجه‌ای در بخش درآمدهای بیمه ای خود داشته است.

براساس این گزارش، بیمه ملت طی یک ماه منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳، با افزایش ۱۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، مبلغ ۹,۱۸۴,۰۷۴ میلیون ریال از محل فروش حق بیمه درآمد کسب کرده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته یعنی تیر ماه ۱۴۰۲ این رقم ۳٫۹۱۱٫۶۵۸ میلیارد ریال بوده است.

در زمینه نسبت خسارت، بیمه ملت موفق به کاهش این نسبت شده است، به طوری که نسبت خسارت در تیرماه سال گذشته ۳۶٫۶ درصد بوده اما حالا این نسبت با کاهش ۱۳ درصدی، به ۲۳٫۹ درصد رسیده است.

همچنین، بیمه ملت در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ با رشد ۸۵۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به درآمدی بالغ بر ۱۱۹,۶۸۶,۶۰۳ میلیون ریال دست یافته است.

افزایش قابل توجه درآمدهای بیمه ملت در مقایسه با سال گذشته نشان از عملکرد موفق این شرکت در جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار دارد.

ثبت تراز مثبت ۳۱۸ درصدی در یک ماهه، نشان از سودآوری بالای شرکت و مدیریت موثر منابع مالی دارد.

بیمه ملت با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۶۵۷ میلیون ریال، یکی از شرکت‌های بزرگ و قدرتمند صنعت بیمه کشور محسوب می‌شود.

کارشناسان صنعت بیمه، این عملکرد درخشان بیمه ملت را ناشی از عوامل مختلفی همچون استراتژی‌های موفق فروش و بازاریابی، گسترش شبکه فروش و ارائه خدمات نوین، توجه به نیازهای مشتریان و ارائه محصولات متنوع و مدیریت ریسک موثر می‌دانند.

بیمه ملت با این عملکرد قابل توجه، جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های بیمه کشور تثبیت کرده و چشم‌انداز روشنی برای آینده خود ترسیم کرده است. انتظار می‌رود این شرکت با ادامه روند رو به رشد خود، به یکی از بازیگران اصلی صنعت بیمه تبدیل شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار