| کد مطلب: ۱۱۳۰۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

فایروال بانک توسعه صادرات ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر یافت

با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی و مشارکت شرکت فناوری آرمان، تغییر زیرساخت‌های فایروال بانک به صورت چابک میسر شد.

فایروال بانک توسعه صادرات ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر یافت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، در ادامه تاکید مدیرعامل این بانک در مورد ارتقای امنیت شبکه و زیرساخت و رعایت دستورالعمل‌های افتا و پیگیری‌های معاونت فاوا و برنامه‌ریزی، مرکز کاشف و پدافند غیرعامل، تغییر مهم و عمده فایروال دیتاسنتر بانک با موفقیت و در بازه زمانی برنامه‌ریزی شده انجام پذیرفت.

بر اساس این گزارش، با تلاش و همت همکاران معاونت فاوا و برنامه‌ریزی و بخصوص همکاران شبکه و زیرساخت، امنیت، سیستم‌ها و همچنین توسعه نوآوری و هوش تجاری این تغییر در سریع‌ترین زمان ممکن و در شرایط بسیار سخت کاری با وجود محدودیت استفاده از انرژی برق، با موفقیت انجام شد.

گفتنی است که تغییرات فایروال مرکز داده در بانک‌ها یک تغییر اساسی و مهم محسوب می‌شود که می‌تواند تمامی سامانه‌های جانبی، سیستم‌ها و سرویس‌های قابل ارائه به مشتریان در شعب را تحت تاثیر قرار دهد.

فایروال‌های مرکز داده تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند که به منظور جلوگیری از نفوذ حملات ویروسی، حملات بدافزاری و مدیریت ترافیک شبکه نصب می‌شوند.

به عبارت دیگر تجهیزات فایروال با قرار گرفتن در بخش دروازه ( Gateway) مرکز داده از دسترسی های غیرمجاز به درون شبکه ها بانک محافظت می کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار