| کد مطلب: ۱۱۳۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

حضور متمرکز گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی مشهد پلاست با هدف توسعه بازارهای آسیای میانه

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه شرکت‌های تابعه، در راستای توسعه ارتباطات با بازارهای آسیای میانه و تقویت حضور در این منطقه، به صورت متمرکز در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد حضور خواهد یافت.

حضور متمرکز گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی مشهد پلاست با هدف توسعه بازارهای آسیای میانه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، همزمان با آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد، گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه شرکت‌های تابعه به صورت متمرکز در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه که یکی از راه‌های برقراری ارتباط مستقیم مشارکت کنندگان با انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط و دروازه بازارهای آسیای میانه به شمار می‌آید، از ۹ تا ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ با محوریت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار خواهد کرد و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

این رویداد که به عنوان یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های تجاری در حوزه صنایع پلاستیک و رنگ و رزین شناخته می‌شود، فرصتی برای شرکت‌های فعال در این صنایع فراهم می‌آورد تا آخرین دستاوردها، محصولات و فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند و به عنوان یک پل ارتباطی میان تولیدکنندگان و بازارهای هدف عمل کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار