| کد مطلب: ۱۱۲۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

دکتر تبریزی: توجه به سرمایه انسانی لازمه ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف است

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در مجمع عمومی سالیانه این صندوق به نقش سرمایه انسانی در ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف اشاره کرد.

دکتر تبریزی: توجه به سرمایه انسانی لازمه ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی، دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در خلال برگزاری مجمع عمومی سالیانه این موسسه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و مجموعه‌ها اظهار داشت: منابع انسانی به عنوان قلب تپنده سازمان به ویژه در مجموعه‌های خدماتی نظیر صندوق قرض الحسنه شاهد که وظیفه ارائه خدمات شایسته به جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر را دارد نقش تعیین کننده‌ای دارند به همین دلیل باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیرعامل صندوق گفت: علی رغم کمبود منابع انسانی به دلایلی نظیر بازنشستگی تعدادی از همکاران، صندوق نه تنها در ارائه خدمات خود دچار نقص نشده است بلکه سعی کرده با تلاش‌های شبانه روزی کارکنانی که اولویت خود را کسب رضایت جامعه عزتمند و پرافتخار ایثار و شهادت قرار داده‌اند همواره در مسیر رشد قرار گیرد.

دکتر تبریزی افزود: ما به عنوان خادمان خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران در جایگاه مدیریتی تلاش کرده و می‌کنیم تا در کنار انجام وظایف برون سازمانی نسبت به ذینفعان در حوزه درون سازمان هم توجه ویژه‌ای به کارکنان و خانواده‌های ایشان داشته باشیم چرا که این عزیزان خادمان عزیزترین‌های ملت شریف ایران هستند.

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان با تقدیر از نگاه ویژه ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران کل بنیاد، اعضای هیئت امناء و مدیره به منابع انسانی از ایشان به واسطه پشتیبانی از مدیریت صندوق در قدردانی از کارکنان به شیوه‌های مختلف تشکر کرد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار