| کد مطلب: ۱۱۲۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

تبیین مسیر بیمه سینا به سوی ارزش‌آفرینی و سودآوری پایدار

مدیرعامل بیمه سینا در نخستین نشست شورای مدیران ضمن رمز گشایی از مسیر پیش رو، از اهداف خرد و کلان و برنامه‌های عملیاتی شرکت سخن گفت.

تبیین مسیر بیمه سینا به سوی ارزش‌آفرینی و سودآوری پایدار

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه سینا ؛ علی صلاحی‌نژاد در جمع معاونین و مدیران بیمه سینا با تاکید بر لزوم اصلاح و بهبود ترکیب پرتفوی بیمه سینا اظهار داشت: کاهش سهم بیمه‌های درمان و جایگزینی و تقویت رشته‌های سودآور نظیر بیمه‌های زندگی و همچنین افزایش سهم بازار با رویکرد خرده‌فروشی از جمله مواردی است که با جدیت پیگیری خواهد شد تا به اهداف کلان 6 گانه برسیم.

مدیرعامل بیمه سینا توسعه کسب و کار با تمرکز بر ارزش‌آفرینی و سودآوری پایدار، ارتقاء خدمات و بهبود تجربه مشتریان، هوشمندسازی فرایندهای بیمه‌گری، توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، افزایش کارایی، ارتقاء بهره‌وری و استقرار نظام جامع نظارتی و ارتقاء مسئولیت سازمانی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را 6 هدف کلان در دوره جدید عنوان کرد و افزود : همه لایه‌های سازمان از جمله معاونین و مدیران باید در تبیین اهداف کلان نقش خود را به درستی ایفا کنند.

صلاحی نژاد در ادامه به نقش ارزشمند سرمایه انسانی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص در تحقق اهداف شرکتهای بیمه نقش کلیدی دارد بنابراین تلاش می‌کنیم در جهت ترغیب، آموزش و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی متخصص درون مجموعه از همه ابزارها کمک بگیریم.

وی شبکه فروش بیمه سینا را باانگیزه و بانشاط دانست و افزود: برای ارتقاء نمایندگان برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی آغاز شده و سایر برنامه‌ها نیز به تدریج اجرا خواهد شد تا با هم‌افزایی بیشتر برای بالندگی بیمه سینا گام برداریم.

مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر لزوم رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در مجموعه بیان داشت: پاسخگویی، پیگیری، رعایت مقررات، شفافیت در اطلاع رسانی، بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و توجه به نسل z از مواردی است که باید مورد توجه و حساسیت همه ارکان شرکت باشد.

در این نشست هریک از معاونین مدیرعامل گزارشی از فعالیت واحدهای مربوطه ارائه کردند و گزارش مدیریت برنامه‌ریزی در خصوص عملکرد واحدهای فنی تشریح شد.

در پایان این جلسه، صلاحی نژاد ضمن اعلام انتصاب «علی مرادی» به عنوان سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی بیمه سینا، حکم مسئولیت وی را اعطاء کرد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار