| کد مطلب: ۱۱۲۹۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

تلویزیون‌های لوکس برند Loewe به سیستم عامل تایزن سامسونگ مجهز می‌شوند

سامسونگ الکترونیکس به تازگی اعلام کرد که سیستم عامل تایزن (Tizen OS) این شرکت در تلویزیون‌های سری جدید Stellar برند Loewe قرار می‌گیرد. این تلویزیون‌های لوکس اخیرا در بازار اروپا عرضه شده‌اند.

تلویزیون‌های لوکس برند Loewe به سیستم عامل تایزن سامسونگ مجهز می‌شوند

آرمان ملی آنلاین - این یک نقطه عطف مهم در برنامه مجوزدهی (Licensing) تایزن محسوب می‌شود که از سال ۲۰۲۲ آغاز شده و اکنون به سرعت در اروپا و سراسر جهان در حال رشد است. ادغام سیستم‌ عامل تایزن با چنین محصولاتی، علاوه بر ارائه محتوای غنی، در تکامل خانه‌هایی هوشمند و متصل نیز بسیار اثرگذار است.

وای‌اس کیم، مدیر اجرایی و رئیس بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ در این باره گفت : «همکاری جدید ما با برند Loewe تضمین می‌کند که تلویزیون جدید و لوکس این برند، یعنی مدل Stellar، تجربه‌هایی فراتر از حد انتظار و سطح بالایی به افراد ارائه دهد. این همکاری همچنین سکوی پرتابی است برای سیستم‌ عامل تایزن که خود را به عنوان یک پلتفرم نرم‌افزاری ایده‌آل برای تلویزیون‌های لوکس و پرمیوم معرفی کرده است. با این حرکت رو به جلو، ما همچنان به گشودن قابلیت‌ها و سطوح جدیدی از تعامل کاربر با تلویزیون‌ها ادامه می‌دهیم».

برند Loewe که به تلویزیون‌های لوکس و رده بالای خود مشهور است، برای بهبود تجربه کاربران خود، سیستم عامل تایزن را انتخاب کرده است. این برند همچنین به طراحی بی‌نقص و استفاده از مواد درجه یک و خاص، از جمله پنل‌های پشت سنگی و بتنی معروف است و تحسین‌های زیادی را برانگیخته است. بر همین اساس همکاری سامسونگ با این برند را می‌توان تاکیدی بر تعهد متقابل هر دو شرکت در ارائه تجربیات کاربری سطح بالا و پرمیوم تلقی کرد.

سیستم عامل تایزن ، بر اساس جدیدترین لایسنس خود که برای سال ۲۰۲۴ است، گزینه‌های زیادی در زمینه محتوا و خدمات ارائه می‌دهد و به همین سبب است که این سیستم‌ عامل به انتخابی ایده‌آل برای کاربران آگاه Loewe تبدیل شده است. با تایزن، کاربران نه تنها به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها دسترسی دارند بلکه از تجربه‌های بی‌نظیری در زمینه سرگرمی نیز بهره‌مند می‌شوند که شامل: Samsung TV Plus (مجموعه وسیعی از کانال‌های رایگان و محتوای درخواستی با گزینه‌های متنوع سرگرمی)، Gaming Hub (دسترسی به خدمات و پلتفرم‌های بازی؛ تجربه یکپارچه بیش از ۱۰۰۰ بازی بدون نیاز به کنسول) و SmartThings (اتصال یکپارچه به دستگاه‌های هوشمند در خانه) می‌شود.

به جز همکاری‌های مربوط به مجوزدهی (Licensing)، سیستم عامل تایزن در ۲۷۰ میلیون تلویزیون هوشمند سامسونگ قرار دارد. این سیستم عامل از طریق رابط بصری روان و راحت خود مراحل شخصی‌سازی و پیمایش را برای کاربر به حداقل می‌رساند. کاربرانی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند، می‌توانند تنها روی یک صفحه محتوای مورد علاقه خود را استریم کنند و از تجربه انجام هزاران بازی لذت ببرند. تمامی بخش‌ها و جنبه‌های شخصی‌ تلویزیون توسط پلتفرم Samsung Knox محافظت می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار