| کد مطلب: ۱۱۲۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد

با حضور ملکی مدیرکل بیمه های اموال، دارایی مدیرکل بازاریابی و سیاح مدیرکل روابط عمومی، نشست بررسی استمرار فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده با مشارکت برخط مدیران کل استانها برگزار شد.

نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - مدیرکل بیمه های اموال بیمه ایران در مصاحبه با اداره کل روابط عمومی هدف از این هم اندیشی را اهمیت رشته بیمه های آتش سوزی از نظر ضریب خسارت ‌پایین، تمایل شرکت‌های بیمه به جذب وحفظ پرتفوی این رشته بیمه‌ای و سهم اندک این رشته بیمه در سبد پرتفوی صنعت بیمه وبیمه ایران ‌و ترغیب نمایندگان به فروش رشته بیمه های آتش سوزی در قالب طرحهای حامی ‌و اصناف و بررسی دلایل موفقیت استانهای برتر در مدت زمان فروش این طرح و تاکید بر استمرار فروش بیمه نامه طرح حامی دانست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید دکتر کشاورز و ترسیم بودجه طلایی لازم است استانها از همه ظرفیت خود و نمایندگان در فروش بیمه نامه طرح حامی استفاده نمایند. سال گذشته حق بیمه خوبی فروخته شد اما لازم است امسال تلاش مضاعفی داشته باشیم و از شعب و استانها توقع داریم مقادیر فروش را همه ماهه رصد و برای تحقق بودجه پیش بینی شده تلاش خود را بکار ببندند.

شایان ذکر است در این مراسم ضمن ارائه امینی کارشناس ارشد اداره کل بیمه های اموال در خصوص مشخصات و مزایای طرح، مدیران کل استانهای گیلان و کردستان به عنوان استانهای موفق در فروش بیمه نامه طرح حامی نظرات خود را مطرح و در پایان به سوالات ارسالی استانها پاسخ داده شد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار