| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

تولید تمامی محصولات شرکت ملی صنایع مس در ۴ ماهه سال ۱۴۰۳ رشد داشته است؛

«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مس پرس، تولید کاتد مس در 4 ماهه نخست سال 1403 به میزان حدود 100 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با میزان کمتر از 95 هزار تن، حدود 5000 تن رشد داشته است.

همچنین مجموع استخراج و بهره‌برداری معدنی در 4 ماهه سال گذشته 87 میلیون تن بوده که این رقم در 4 ماهه سال 1403 با افزایش 11 میلیون تنی، به 98 میلیون تن رسیده است و رشد 13 درصدی را نشان می‌دهد که یک رکورد تاریخی در شرکت ملی صنایع مس ایران محسوب می‌شود.

در حوزه اکتشافات هم در 4 ماهه سال جاری، بیش از 164 هزار متر حفاری انجام گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 41 هزار متر معادل 35 درصد رشد داشته است. میزان حفاری در 4 ماهه سال گذشته 123 هزار متر بوده است.

تولید مفتول مسی 8 میلی متری شرکت ملی صنایع مس ایران در 4 ماهه اول سال جاری در حدود 11.500 تن بوده که نسبت به عملکرد مدت مشابه سال قبل که 7.800 تن بوده، رشد چشمگیر 47 درصدی داشته است.

همچنین تولید کنسانتره مس از ابتدای سال جاری به میزان بیش از 449 هزار تن و معادل میزان تولید در مدت مشابه سال قبل بوده است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار