| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین توسط بانک سپه در روبیکا

فرآیند فروش ارز به زائران اربعین حسینی به‌صورت 24 ساعته و در بستر پیام‌رسان روبیکا توسط بانک سپه فراهم شد.

فروش ۲۴ ساعته ارز اربعین توسط بانک سپه در روبیکا

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این بانک به منظور خدمت رسانی مطلوب و تسهیل فرآیند فروش ارز اربعین مطابق ابلاغ و ضوابط اعلامی بانک مرکزی به مبلغ 200 هزار دینار عراق به زائرین حسینی، علاوه بر فروش ارز اربعین به صورت حضوری ، این خدمت را از طریق بستر پیام‌رسان روبیکا از تاریخ هفتم مرداد تا سوم شهریورماه سال جاری به صورت 24 ساعته فراهم می کند.

زائران اربعین حسینی می‌توانند با نصب آخرین نسخه روبیکا، از طریق صفحه رسمی اربعین در این سوپراپلیکیشن نسبت به ثبت نام برای دریافت ارز زیارتی اقدام کنند.

درخواست فروش ارز برای افراد بالای 18 سال با کنترل تطابق شماره تلفن همراه و اطلاعات هویتی متقاضی صورت می پذیرد و افراد پنج تا 18 سال نیز می توانند با شماره همراه والدین یا اعضای خانواده خود اقدام به خرید ارز کنند. ضمناً ثبت اطلاعات در سامانه سنا نیز در زمان فروش اینترنتی به‌‌صورت مکانیزه انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، خدمات فروش ارز اربعین به صورت حضوری توسط 189 شعبه منتخب بانک سپه نیز در سراسر کشور از روز یکشنیه 7 مرداد تا روز شنبه 3 شهریورماه  سال جاری از ساعت 6:30 صبح الی 18 به زائرین اربعین حسینی در چارچوب ضوابط و مقرارت اعلامی بانک مرکزی اجرایی می شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار