| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد:

ضرورت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید همگرایی را میان تمام فعالان و ارکان صنعت نهادینه کرد و با عزمی ملی به سوی توسعه گام برداشت.

ضرورت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز یکشنبه (۳۱ تیرماه) در نشست دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی با تاکید بر لزوم توجه شرکت های پتروشیمی به مسئولیت های اجتماعی در جوامع پیرامونی، اظهار کرد: شوراهای راهبردی در عسلویه و ماهشهر همواره با جدیت در بحث تعهد به مسئولیت های اجتماعی صنعت، اقدام های موثری را تحقق بخشیده اند و سایر مناطق مانند مکران نیز می توانند در این زمینه اقدام های راهبردی و اثر بخشی را اجرایی کنند.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: با هدف توسعه متوازن صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش باید همگرایی را میان تمام فعالان و ارکان صنعت نهادینه کرد و با عزمی ملی به سوی توسعه گام برداشت.

شاهمیرزایی ادامه داد: برنامه های تدوین شده از سوی هلدینگ ها و پتروشیمی ها باید هدفمند، هوشمند و با در نظر گرفتن شرایط مختلف مناطق با هماهنگی دبیرخانه این شورا در راستای خدمت به مردم تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: در آستانه اربعین حسینی صنعت پتروشیمی باید از تمام ظرفیت های خود، برای هرچه با شکوه برگزار شدن این راهپیمایی بزرگ استفاده کند و انتظار داریم تا شرکت های پتروشیمی در این زمینه همانند سال گذشته فعال و کوشا باشند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار