| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

فولاد سنگان، واحد نمونه صنعتی سال استان خراسان رضوی

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای هفتمین سال پیاپی به عنوان واحد نمونه صنعتی در سال 1403 انتخاب شد. در همایشی که به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن و با هدف تقدیر از شرکت ها و واحدهای برتر صنعتی برگزار شد از شرکت فولاد سنگان به عنوان شرکت برتر برای هفتمین سال پیاپی با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

فولاد سنگان، واحد نمونه صنعتی سال استان خراسان رضوی

آرمان ملی آنلاین - شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سالهای اخیر به واسطه تدوین استراتژیهای دقیق، کارآمد و علمی به یک شرکت پیشرو در بهره وری کل عوامل تبدیل شده است. بزرگترین شرکت صنعتی شرق کشور در 5 سال گذشته در حوزه های مختلف، تولید، بازرگانی، سودآوری و مسئولیتهای اجتماعی کارنامه درخشانی بر جای گذاشته است.

فولاد سنگان توانسته است با به کارگیری و مشارکت دادن کلیه عوامل و سرمایه های انسانی خود در امور تصمیم سازی و اقدامات کارشناسی، در کنار آموزش کارکنان و به حداکثر رساندن ظرفیتهای مجموعه به بزرگترین واحد صنعتی شرق کشور بدل شود. شروع کلنگ زنی طرح های 10 گانه توسعه در منطقه سنگان با هدف ظرفیت تولید و اشتغال زایی در کنار استفاده از ظرفیتهای علمی و فنی داخلی و استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا از اقدامات ماندگار فولاد سنگان است. این شرکت در سالهای اخیر و در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سالهای مختلف، توانسته نقش مهمی در جهش و رونق تولید در کشور ایفا نماید و به همین دلیل فولاد سنگان با همت و تلاش کارکنان و مدیریت کارآمد، در هفت سال گذشته به طور مداوم به عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی انتخاب شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار