| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی به تصویب مجمع عمومی رسید

مجمع عمومی سالانه صندوق تامین خسارت‌های بدنی با حضور همه اعضای مجمع، هیات نظارت و مدیران صندوق برگزار شد. در جلسه امروز مجمع صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ضمن تایید صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲، از تلاش‌های مدیران و کارکنان صندوق قدردانی شد.

عملکرد صندوق تامین خسارت‌های بدنی به تصویب مجمع عمومی رسید

آرمان ملی آنلاین - محمد جواد شریف‌زاده معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به عملکرد موفق صندوق در سال‌های گذشته، خواستار تداوم برنامه‌های صندوق در زمینه هوشمندسازی فرآیندها در ارائه خدمت، از طریق ایجاد و طراحی سامانه‌های الکترونیکی شد.

شریف زاده همچنین خواستار اتخاذ تدابیر همه جانبه برای صیانت از منابع و تقویت فعالیت‌های صندوق به ویژه در حوزه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای گسترش و تعمیم فرهنگ بیمه شخص ثالث شد.

 در ادامه جلسه، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته، به تشریح برخی چالش‌های پیش روی صندوق تامین پرداخت.

مهدی قمصریان اعلام کرد که عملکرد بازیافت صندوق در سال گذشته، ۱۲ برابر سال ۱۴۰۰ بوده است. وی با بیان اینکه صندوق تامین از سال ۱۳۹۵ تاکنون بیش از ۲۱ همت خسارت به زیاندیدگان پرداخت کرده است تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲، مبلغ ۶۹ هزار و ۸۲ میلیارد ریال خسارت به زیاندیدگان حوادث رانندگی پرداخت شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار