| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

تغییرات مفاد اساسنامه پست بانک ایران در مجمع عمومی فوق العاده تصویب شد

مجمع عمومی فوق‌العاده پست بانک ایران صبح روز یکشنبه ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۰ با هدف اتخاذ تصمیم برای تغییرات مفاد اساسنامه بانک برگزار شد.

تغییرات مفاد اساسنامه پست بانک ایران در مجمع عمومی فوق العاده تصویب شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مجمع که در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد، پس از ارائه گزارش سیرتقنینی اساسنامه توسط بهزاد شیری مدیر عامل بانک و تغییرات ایجاد شده در مفاد اساسنامه جدید نسبت به قبل توسط مهدیه درویش معاون اداره کل سازمان و بهبود روشها، تغییرات مفاد اساسنامه پس از بحث و بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این جلسه با حضور نمایندگان دولت، سهام عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای هیات مدیره این بانک‌، سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی برگزار شد.

شایان ذکر است در اساسنامه جدید هدف پست بانک ایران هدف اصلی بانک ، توسعه بانکداری خرد و ارائه انواع خدمات بانکی، اعتباری و مالی با اولویت نقاط کمتر توسعه یافته (محروم) و مناطق روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از (۲۵۰۰۰) نفر، ارائه خدمات پست مالی و همچنین کمک به توسعه و ارتقای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و سایراهداف موضوع ماده واحده قانون تأسیس شرکت دولتی پست بانک می باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار