| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد بعد از ظهر دیروز( یکشنبه ۳۱ تیرماه) با حضور مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای هیئت امناء و مدیره، مدیرعامل، مدیر حراست، نماینده حسابرس و بازرس قانونی و جمعی از مدیران صندوق در سالن شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش  روابط عمومی، بعد از ظهر دیروز( یکشنبه ۳۱ تیرماه) مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای هیئت امناء و مدیره، مدیر حراست، نماینده حسابرس و بازرس قانونی و جمعی از مدیران صندوق در سالن شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در این مجمع ابتدا نماینده حسابرس و بازرس قانونی گزارش حسابرسی سال مالی ۱۴۰۲ را قرائت و با بیان وضعیت منصفانه در صندوق قرض الحسنه شاهد عملکرد کلی آن را مورد تایید قرار داد.

در ادامه دکتر پورحاج رضایی مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در صندوق و جلب رضایت حداکثری جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر از اعضای هیئت امناء، هیئت مدیره و کارکنان تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با ارائه چند پیشنهاد برای ارائه هر چه بهتر خدمات به اعضای صندوق خواستار بررسی این پیشنهادات توسط هیئت امناء شد.

در بخش دیگری از مجمع دکتر محمود تبریزی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات سال گذشته وضعیت خدمات رسانی به جامعه هدف را بر اساس رضایت سنجی‌های انجام شده مطلوب عنوان کرد و گفت: اعضای معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق دریافت کننده خدمات طی سال گذشته بیش از ۹۷ درصد رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند که نشان دهنده به بار نشستن زحمات و کوشش صادقانه تمامی کارکنان صندوق در همه بخش‌هاست.

در بخش پایانی مجمع دکتر قیطاسی رییس هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد با تقدیر از تلاش‌های هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران و کارکنان صندوق گفت: به لطف خدا و کوشش کارکنان خدوم در این مجموعه همواره یکی از سازمان‌های با درصد بالای رضایتمندی توسط جامعه ایثارگران صندوق قرض الحسنه شاهد بوده است که نشان از تلاش بی وقفه و اعتقادی کارکنان مجموعه در ارائه خدمات به جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار