| کد مطلب: ۱۱۲۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

منابع مردمی بانک آینده از مرز ۳۰۰ همت عبور کرد / رشد ۸ درصدی منابع بانک آینده طی ۴ ماه

منابع مردمی بانک آینده با رشدی چشمگیر نسبت به سال گذشته، مرز ۳۰۰ همت (سی‌صد هزار میلیارد تومان) را پشت سر گذاشت.

منابع مردمی بانک آینده از مرز ۳۰۰ همت عبور کرد / رشد ۸ درصدی منابع بانک آینده طی ۴ ماه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده؛ بانک آینده با اجرای برنامه‌های عملیاتی ویژه در راستای ارتقای عملیات بانکداری و در ادامه مسیر رو به رشد خود، در چهار ماه گذشته رشد تقریبی ۸ درصدی را در شاخص منابع‌ و طی ۶ ماه اخیر رشد ۱۱ درصدی تعداد مشتریان را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، منابع مردمی بانک آینده از ۲۸۵ همت در پایان سال گذشته به ۳۰۰ همت رسیده است که این وضعیت نشان از تثبیت موقعیت این بانک، افزایش منابع پایدار، برنامه‌ریزی برای دست‌یابی به شاخص‌های برنامه عملیاتی و تحقق اهداف استراتژیک آن دارد.

همچنین باید به این موضوع مهم اشاره کرد که چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ یکی از بهترین مقاطع عملکردی بانک آینده به‌ویژه از نقطه‌نظر جذب منابع ارزان‌قیمت و بهبود ترکیب منابع بانک به‌شمار می‌رود.

در همین راستا، در بازه‌زمانی آغاز سال ۱۴۰۳ تا ۳۱ تیرماه سال جاری می‌توان به رشد قریب به ۷ درصدی سپرده‌ قرض‌الحسنه پس‌انداز و رشد نزدیک به ۶ درصدی سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و نیز افزایش تقریبی ۸ درصدی سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت در مقایسه با پایان سال گذشته اشاره کرد.

جهش عملکردی و تحقق شاخص‌های مالی و برنامه‌های عملیاتی، منحصر به افزایش منابع مردمی بانک و افزایش تعداد مشتریان نبوده بلکه افزایش تعداد شعب مثبت از ۳۰ شعبه به بیش از ۲۴۴ شعبه، وصول ۱۷ همتی مطالبات این بانک و همچنین برگزاری ۴ مرحله مزایده املاک تملیکی و مازاد با بیش از ۴۵۹ ردیف به‌منظور مولدسازی دارایی‌ها و با هدف ارتقای نظام مالی، بخشی از دستاوردها و عملکرد مطلوب بانک آینده از آغاز سال ۱۴۰۳ تا کنون بوده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار