| کد مطلب: ۱۱۲۹۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

تقدیر معاون وزیر نفت از گزارش پایداری فجر انرژی خلیج‌فارس

تداوم تهیه و انتشار گزارش پایداری و فعالیت یک دهه شرکت فجر انرژی در این زمینه، تقدیر معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی را به دنبال داشت.

تقدیر معاون وزیر نفت از گزارش پایداری فجر انرژی خلیج‌فارس

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس، در دومین نشست دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی با اهدای لوحی به امضای مرتضی شاهمیرزایی، از شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس برای نگرش شایسته در تداوم تدوین و ارائه گزارش‌های پایداری سالانه تقدیر به عمل آمد.

شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس از سال ۱۳۹۳ تا کنون به‌صورت پیوسته و به‌عنوان یک شرکت پیشرو و ترویج‌کننده گزارش‌دهی مسئولانه، نزدیک به یک دهه تلاش در شفاف‌سازی فعالیت‌ها دارد؛ باهدف تنوع‌بخشی به گزارش و نگرش از زوایای مختلف، گزارش پایداری ١٤٠٠-۱۴۰۱ خود را به‌عنوان ششمین گزارش سالیانه/ دوسالانه از منظر علمی و فنی دیگری تدوین و منتشر کرد.

این شرکت طی دوره‌های مختلف گزارش‌دهی پایداری همواره سعی کرده است به میزان بیشتری از شاخص‌های پایداری و اثرات خود را ارائه نماید. گزارش اخیر، فصل‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد و به‌عنوان اولین گزارش فجر انرژی خلیج‌فارس است که از چند استاندارد گزارش‌دهی استفاده می‌کند.

گفتنی است شرکت فجر انرژی تا کنون موفق به اخذ دو تندیس طلایی در حوزه گزارش پایداری شرکتی در همایش‌های مسئولیت اجتماعی حوزه صنعت نفت شده و ترجمه انگلیسی این گزارش‌ها در وب‌سایت سازمان جهانی (Global Reporting Initiative) منتشر شده است.

22

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار