| کد مطلب: ۱۱۲۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

در مجمع عمومی عادی سالیانه از محل سود ۲۰۶۰ میلیارد تومانی؛

تقسیم ۱۳۰۰ میلیارد تومان در میان سهامداران بیمه کوثر

با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه کوثر منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ پس از ارائه گزارش عملکرد توسط مدیرعامل شرکت و گزارش حسابرسی و بازرس قانونی از ۲۰۶۰هزار میلیارد تومان سود تولیدی، به ازای هر سهم، سود ۳۸۸ ریالی بین سهامداران تقسیم و اعضای هیئت مدیره برای یک سال انتخاب شدند.

تقسیم ۱۳۰۰ میلیارد تومان در میان سهامداران بیمه کوثر

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با حضور ۷۹ درصدی سهامداران در محل هتل سیمرغ تهران به ریاست جناب آقای دکتر امیری و با حضور آقایان دکتر طراح زادگان، دکتر مازیار، دکتر آقادادی، میرحسینی، مقصودی و خانم‌ها دکتر شمشیری و اعظمی به ترتیب به عنوان  ناظر اول، نماینده بورس و اوراق بهادار، مدیرعامل، نماینده حسابرسی، منشی، ناظر دوم و نماینده بیمه مرکزی  برگزار شد.

در این مجمع دکتر آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر در ارائه گزارش  عملکرد سال گذشته بیان داشت: ماموریت بیمه کوثر ارائه خدمات با کیفیت به آحاد مردم خصوصا جامعه هدف بوده و تمام تلاش ما متمرکز بر رضایتمندی مشتریان و سودآوری است.

وی در ادامه افزود: بیمه کوثر در سال گذشته توانسته است با فروش بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان و رشد ۵۷درصدی در رتبه ششم صنعت بیمه قرار گیرد که این رقم در مقایسه با مبلغ ۸هزار میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ رشد محسوسی بوده و یقین داریم این مهم حاصل عملکرد تیمی شرکت اعم از کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش بوده است.

ایشان در ادامه دستاوردهای سال گذشته بیمه کوثر عنوان کرد: با حمایت هیئت مدیره محترم، اعتماد مشتریان و تلاش شبکه فروش و همکاران توانستیم با کسب بالاترین درآمد سرمایه‌گذاری از محل معاملات بورسی دربین شرکت‌های بورسی بیمه‌ای در بین ۳شرکت سودآور صنعت بیمه قرار گیریم.

دکتر آقادادی در پایان سخنان خود حفظ جایگاه سودآوری در صنعت بیمه، سرمایه‌گذاری‌های مناسب و متنوع از طریق افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی در سال آینده، تغییر کاربری و فروش زمین نیاوران، توجه به نیاز بازار و افزایش سهم بیمه‌های عمر را از اهم برنامه‌های سال جاری بیمه کوثر اعلام کرد.

همچنین در بخش مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده بیمه کوثر آقایان محرابیان، آقادادی، بهزادی‌نیا، عدل پرور و سهیلی‌فر به عنوان اعضای اصلی و آقایان مختاری و علیزاده به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره شرکت برای مدت یک سال با کسب مجوز و تاییدیه از بیمه مرکزی انتخاب شدند.

گفتنی است بنابر دستور جلسه مجمع روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت چاپ آگهی‌های شرکت، موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت سامان پندار به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی، موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت رهیافت و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل، خانم فاطمه امدادی به عنوان اکچوئر رسمی و آقای امیرتیمور پاینده به عنوان اکچوئر علی البدل انتخاب گردیده و پاداش اعضای هیئت مدیره، حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و کمیته‌های حاکمیت شرکتی تعیین و به تصویب رسیدند.  

لازم به توضیح است مجمع عمومی عادی سالیانه  و مجمع عمومی به‌طور فوق العاده بیمه کوثر در روز ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ و از ساعت ۸ صبح با حضور صاحبان سهام، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی و با امکان حضور مجازی سهامداران از طریق سه درگاه مختلف آنلاین و مراجعه به تارنمای شرکت برگزار گردید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار