| کد مطلب: ۱۱۲۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

فرصت استثنایی برای مدیران ساختمان ؛

طرح فروش ویژه بیمه مسئولیت هیات مدیره ساختمان بیمه ایران با ۴۰ درصد تخفیف آغاز شد

طرح فروش ویژه بیمه مسئولیت هیات مدیره ساختمان بیمه ایران با ۴۰ درصد تخفیف در نرخ حق بیمه از اول مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد.

طرح فروش ویژه بیمه مسئولیت هیات مدیره ساختمان بیمه ایران با ۴۰ درصد تخفیف آغاز شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این طرح  تمامی مدیران ساختمانهای مسکونی، تجاری و اداری می‌توانند با شرایط ویژه مسئولیت قانونی خود در برابر خسارت مالی و جانی ناشی از حادثه به مشاعات،  ساکنان و تمام افراد حاضر در مشاعات یا اطراف ساختمان را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

در بیمه مسئولیت هیات مدیره ساختمان خسارت های جانی و مالی وارده به شخصِ مدیر ساختمان، ساکنان و مهمانان آنها، سرایدار و خانواده وی، نگهبان، نیروهای تاسیساتی و خدماتی که امور جزئی را انجام می دهند و همه افرادی که در مشاعات و اطراف ساختمان تردد دارند  و همچنین مشاعات ساختمان، اموال ساکنین و اشخاص ثالث ناشی از وقوع حادثه در مشاعات ساختمان شامل آسانسور و پله برقی ، پارکینگ ساختمان های مسکونی ،مشاعات ساختمان (راه پله، پشت بام، حیاط، موتورخانه، مراکز عمومی و …)، استخر و سونا و …. و محوطه اطراف ساختمان قابل جبران است.

علاوه بر این خسارت وارده به افراد، واحدهای داخل ساختمان، انباریها و ساختمان های مجاور با منشا مشاعات ساختمان، ناشی از آتش سوزی مشاعات، سقوط اشیا در محوطه ساختمان و اطراف آن، ترکیدگی لوله آب، نشت و ریزش چاه ساختمان  و …نیز تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارد.

شایان ذکر است با تهیه این بیمه نامه نیازی به تهیه بیمه نامه آسانسور و پله برقی به صورت جداگانه نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این بیمه نامه و استفاده از مزایای طرح فروش ویژه بیمه مسئولیت هیات مدیره ساختمان بیمه ایران، به نمایندگیهای بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار