| کد مطلب: ۱۱۲۹۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

واریز سود دوره تیرماه 1403 صندوق گنجینه زرین شهر

سود دوره تیر ماه 1403صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر واریز شد.

واریز سود دوره تیرماه 1403 صندوق گنجینه زرین شهر

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، سود روزشمار منتهی به دوره ی تیر ماه 1403 صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل 25.1درصد واریز شد . سرمایه گذاران می توانند با فعال سازی گزینه‌ی صدور از محل سود، میزان سود دریافتی از این صندوق را تا 28.2 درصد افزایش دهند.

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر با دارایی تحت مدیریت  53همت به عنوان یکی از بزرگترین صندوق‌ درآمد ثابت کشور با مدیریت شرکت تأمین سرمایه تمدن فعالیت خود را از سال 1390آغاز کرده است .دوره پرداخت سود در این صندوق ماهانه و تاریخ اعمال سود صندوق پایان هر ماه می باشد.

همچنین مهمترین مزیت این صندوق، ضمانت نقدشوندگی به وسیله بانک شهر است و وجود این ضمانت خود دلیلی بر امنیت سرمایه گذاری در این صندوق می باشد.

سایر مزیت های سرمایه گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر

مدیریت حرفه‌ای ، ریسک پایین ، داشتن سود روز‌شمار ، سود ثابت و بالاتر از بانک ، نقد‌شوندگی سریع ، امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ اندک ، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان از مزایای سرمایه گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر می باشد.

 برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ گنجینه زرین شهر، سرمایه گذاران می‌توانند به یکی از دو روش حضوری با مراجعه شعب سوپر مارکت مالی آی بی شاپ و یا آنلاین از بستر اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین کشور« آی بی شاپ »اقدام نمایند.

 شایان ذکر است بهترین زمان جهت سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر اوایل هر ماه می باشد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار