| کد مطلب: ۱۱۲۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

تصویب صورتهای مالی ۱۴۰۲ در مجمع بیمه سینا

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه سینا با تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۲ به پایان رسید.

تصویب صورتهای مالی ۱۴۰۲ در مجمع بیمه سینا

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ این مجمع با حضور بیش از ۷۰ درصد سهامداران، نمایندگان حسابرس و بازرس قانونی، بیمه مرکزی، فرابورس، اعضای هیات ‌مدیره و علی صلاحی نژاد مدیرعامل بیمه سینا، در هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد.

در آغاز این مجمع پس از استقرار هیات رئیسه بر اساس دستور جلسه، طهماسب زاده معاون مالی و اقتصادی بیمه سینا گزارش عملکرد هیئت مدیره در سال مالی ۱۴۰۲ را به مجمع ارائه کرد.

وی با اشاره به رشد مطلوب حق بیمه تولیدی یک ساله در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ گفت: حق بیمه تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۲ به رقمی بالغ بر ۹۰ هزار و ۵۵۷ میلیارد ریال رسید.

در ادامه جلسه پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی و توضیحات مربوط به آن، صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ بیمه سینا به تصویب مجمع رسید.

در بخش دیگری از مجمع، علی صلاحی نژاد که به تازگی به عنوان مدیرعامل بیمه سینا معرفی شده است ضمن تقدیر از عملکرد همکاران بیمه سینا در سال مالی ۱۴۰۲ به چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت بیمه پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت بسیار خوبی در بیمه سینا وجود دارد و با اصلاح ترکیب دارایی‌ها، بهبود ترکیب پرتفو و چابک سازی ساختار سازمانی به زودی شاهد تغییرات خوبی در این مجموعه خواهید بود.

همچنین با نظر سهامداران حاضر، موسسه حسابرسی «مفید راهبر» به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل و حسابرس مستقل شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳ انتخاب و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار