| کد مطلب: ۱۱۲۹۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

روابط عمومی‌ها درعصر دیجیتال: ضرورت آشنایی با سئو/ برگزاری کارگاه آموزشی

اولین جلسه کارگاه آموزشی SEO(بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر) برای روابط‌‎عمومی‌ شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها در سالن جلسات شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار شد.

روابط عمومی‌ها درعصر دیجیتال: ضرورت آشنایی با سئو/ برگزاری کارگاه آموزشی

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی «ومعادن» روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی شرکت‌ها در اطلاع رسانی و تعامل بین سازمان و مخاطبان، با اقدامات لازم گامی مهم در راستای پویایی و رشد و توسعه سازمان برمیدارند.

در عصر حاضر، باتوجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و اهمیت فضای مجازی، حضور فعال و هدفمند روابط عمومی‌ها در این عرصه، نقشی کلیدی در ارتباط با مخاطبان و انعکاس دستاوردها و عملکرد سازمان ایفا می‌کند.

 

 

با توجه به اهمیت روز افزون سئو در دنیای دیجیتال، کارگاه آموزشی سئو برای روابط عمومی‌ها فرصتی مناسب برای این عزیزان فراهم کرده تا با اصول  و فنون تولید محتوای سئو بیشتر آشنا شده و مهارت‌های لازم برای انتشار محتوای هدفمند در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی سازمان را ارتقاء دهند.

در همین راستا اولین جلسه این کارگاه با حضور جمعی از مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت‌های هلدینگ و بخش‌های مرتبط در جهت ارتقا دانش روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوا و سئو، با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره‌های توسعه‌ای کسب و کار، برگزار گردید.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار