| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

مهر تأیید سهامداران بر عملکرد شرکت؛

صورت‌های مالی بیمه دانا در مجمع عمومی تصویب شد / تقسیم سود 100 ریالی به ازای هر سهم

صورت‌های مالی شرکت بیمه دانا منتهی به 29 اسفندماه سال 1402، با اکثریت آرای سهامداران در مجمع عمومی تصویب و به ازای هر سهم 100 ریال سود تقسیم شد.

صورت‌های مالی بیمه دانا در مجمع عمومی تصویب شد / تقسیم سود 100 ریالی به ازای هر سهم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه دانا ساعت 10 صبح روز شنبه 30 تیرماه سال‌جاری با حضور بیش از 57 درصد از صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده بیمه مرکزی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه دانا در محل سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، هیئت‌رئیسه مجمع متشکل از محمد خزایی به نمایندگی از کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت به عنوان رئیس مجمع، عسگر توکلی و محمدمهدی عسگری به عنوان ناظران مجمع، مریم بیدارنیا به عنوان نماینده بیمه مرکزی، سمیرا کرجی به عنوان نماینده سازمان بورس، حمید یزدان‌پرستی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و عباس لطفی‌مقدم به عنوان دبیر جلسه در جایگاه حاضر شدند.

در ادامه جلسه، خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و عملکرد بیمه دانا در طی سال‌های 1402 و 1403 شامل تولید حق‌بیمه، خسارت، توسعه بازار بیمه، تقویت ذخایر فنی شرکت، توسعه برند و شبکه فروش شرکت و نیز اهم برنامه‌ها، اقدامات انجام‌شده و چشم‌انداز آینده شرکت به صورت گزارش تصویری پخش و به اطلاع حاضرین رسید.

در این مجمع همچنین گزارش هیئت‌مدیره در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد بیمه دانا در سال مالی 1402و برنامه‌های آینده آن از سوی دکتر رضا جعفری، مدیرعامل شرکت برای صاحبان سهام ارائه و اعلام شد.

 در ادامه این جلسه، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفندماه سال 1402 نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از قرائت بندهای مختلف توسط حسابرس و بازرس قانونی و ارائه توضیحات لازم تصویب شد.

 در این مجمع، موسسه حسابرسی هوشیار بهمند به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت بیمه دانا انتخاب شدند.

تعیین پاداش اعضای هیئت مدیره و اختصاص 150 میلیارد ریال بودجه به فعالیت‌های بیمه دانا در حوزه مسئولیت اجتماعی از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت بود.

 گفتنی است در این جلسه، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا با ارائه گزارش جامع هیئت‌مدیره به سهام‌داران از عملکرد و فعالیت‌های این شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند‌ماه سال 1402شامل معرفی شرکت، سرمایه و ترکیب سهامداران، راهبردها، فعالیت‌های بیمه‌گری در سال 1402 در حوزه‌های اموال و مسئولیت، اشخاص، بازاریابی و فروش، توسعه و برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و پشتیبانی، مالی و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، وضعیت ترکیب نیروی انسانی و شبکه فروش، تعداد شعب و نمایندگان کل کشور، سهامداران را در جریان عملکرد این شرکت قرار داد.

مدیرعامل بیمه دانا در ادامه این مجمع با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های شرکت در سال 1402 و چهار ماهه سال‌جاری، از سهم بازار 12 درصدی شرکت خبر داد و ضمن اشاره به تهدیدها و فرصت‌های پیش‌رو در خصوص چشم‌انداز آتی شرکت را تشریح کرد.

دکتر جعفری رسیدن به 15 درصد سود مالکانه را همواره بخشی از هدف‌گذاری‌های بیمه‌دانا خواند و گفت: حفظ اعتبار شرکت، تولید محصولات جدید، تأسیس مجتمع تخصصی عمر علاوه بر تهران در دیگر شهرهای بزرگ کشور، خرید ساختمان ستادی، توسعۀ بیمه‌گری تکافل، پیگیری بخش باقیمانده از وصول مطالبات زمین علی‌آباد و توسعه شرکت اطمینان‌گستر دانا که به نهاد سرمایه‌گذاری و مالی تبدیل شده است از مهم‌ترین اهداف در چشم‌انداز آتی شرکت است.

مدیرعامل بیمه دانا در پایان مجمع نیز اظهار امیدواری کرد تا با حمایت مدیران و سهامداران شرکت بتوانیم در جهت تأمین و تحقق اهداف و حداکثرسازی منافع شرکت و سهامداران موفق عمل کنیم.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار