| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در مجمع عمومی عادی سالیانه :

تحقق جهش تولید و تداوم اصلاح ساختار مالی، اولویت های ذوب آهن اصفهان در سال جاری

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در مجمع عمومی عادی سالیانه این مجتمع عظیم صنعتی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: برای دستیابی ذوب آهن به سودآوری و در راستای نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم که به تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت ، برای امسال، تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنامه ریزی شده است.

تحقق جهش تولید و تداوم اصلاح ساختار مالی، اولویت های ذوب آهن اصفهان در سال جاری

آرمان ملی آنلاین - کوهی گفت: در واپسین روزهای سال گذشته در راستای اصلاح ساختار مالی این مجتمع عظیم صنعتی، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها( طبقه زمین) و با اخذ مجوزهای لازم از سازمان ها و دستگاههای اجرایی ذیربط در کشور و همچنین با تصویب هیات مدیره ، به عنوان یک اقدام تحولی و یک موفقیت بزرگ در کارنامه کاری ذوب آهن اصفهان ثبت شد.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار مالی شرکت ذوب آهن همچنان استمرار دارد افزود: افزایش سرمایه انجام شده، بازار سهامداری ذوب آهن اصفهان را به شدت سر زنده و شاداب نمود و فضای بسیار خوبی برای تولید و توسعه در این مجتمع بزرگ گشوده شده است و در سال جاری نیز افزایش سرمایه از محل آورده و مطالبات را انجام می دهیم که خدمت سهامداران اطلاع رسانی می شود .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه، برنامه های تحولی ذوب آهن اصفهان برای ۳ سال آینده را اصلاح ساختار مالی، تامین پایدار مواد اولیه، تولید با رویکرد اقتصادی، بهره وری و کاهش نُرم مصارف و ضایعات، تعریف پروژه های توسعه ای و دانش بنیان، مدیریت اثربخش هزینه ها ، کاهش بهای تمام شده و بازمهندسی برنامه های راهبردی فروش برشمرد.

کوهی افزود: چون ذوب آهن اصفهان به سمت تولید محصولات صنعتی همچون تولید ریل، تیرآهن های بال پهن و آرک های معدنی می رود فروش این محصولات نیازمند بازمهندسی برنامه های راهبردی فروش و بازاریابی است.

وی اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها، سال گذشته گواهی تولید انحصاری ریل را از وزارت صمت دریافت نمود و لذا ریل ملی بدون ترک تشریفات در اختیار راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها قرار می گیرد.

مهدی کوهی افزود : ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بر اساس استاندارد روز دنیا هم اکنون در خطوط راه آهن کشور مانند میانه – اردبیل، همدان – سنندج، چابهار – زاهدان، رشت – کاسپین و… و همچنین خطوط متروی کلان شهر‌ها مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان نصب شده است.

وی افزود : ریل سخت نیز از جمله سایر محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان است که ۲۵۰ تن از این محصول به متروی کلان شهر مشهد تحویل داده شد و سایر محورهای ریلی کشور نیز در حال مذاکره با این مجتمع عظیم صنعتی هستند. همچنین پالایشگاه اصفهان و برخی از شرکت های معدنی مانند گل گهر نیز در این خصوص با ذوب آهن اصفهان تفاهم نامه  منعقد نمودند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار