| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

هدایای ویژه سامسونگ برای پیش‌خرید سری جدید Galaxy Z ؛

هم‌اکنون پیش‌‌خرید کنید و محصولات و لوازم جانبی سامسونگ را هدیه بگیرید

شرکت‌کنندگان طرح پیش‌ خرید محصولات جدید سری Galaxy Z هدایای ویژه‌ای را شامل پشتیبانی ویژه از دستگاه‌ها، پوشیدنی‌های جدید و قاب‌ها و لوازم جانبی زیبا و مدرنی را دریافت می‌کنند.

هم‌اکنون پیش‌‌خرید کنید و محصولات و لوازم جانبی سامسونگ را هدیه بگیرید

آرمان ملی آنلاین - شرکت سامسونگ عصر روز چهارشنبه 20 تیرماه 1403 در رویداد گلکسی آنپکد که در شهر پاریس فرانسه برگزار شد، از جدیدترین دستگاه‌های تاشو خود یعنی Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 همراه با ساعت‌های هوشمند واچ و بادزهای جدید، رونمایی کرد. خبر خوب برای علاقه‌مندان به تاشوهای جدید سامسونگ این است که پیش‌خرید این محصولات در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در ایران و همچنین فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا با هدایایی ویژه همراه شده است.

این هدایا به مدت محدودی ارائه می‌شوند، پس اگر قصد پیش‌خرید دستگاه‌های تاشو و جدید سامسونگ را دارید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین الان پیش ‌خرید خود را انجام دهید. برای اینکار کافیست به وبسایت دیجی‌کالا و فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در ایران مراجعه کنید و به راحتی مراحل ثبت پیش‌ خرید خود را کامل کنید.

این هدایای ویژه برای خریداران Galaxy Z Fold6 سامسونگ شامل: یک دستگاه Galaxy Watch FE، قاب Slim S Pen، کاور رسمی سامسونگ و 6 ماه ضمانت ویژه سرویس Care+ می‌شود. Galaxy Watch FE یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که در روزهای پایانی خرداد ماه امسال به عنوان اولین ساعت هوشمند سری FE به این بخش اضافه شد. Galaxy Watch FE ساعت هوشمند 40 میلی‌متری سامسونگ است که به واسطه سنسورهای پیشرفته‌ای نظیر BioActive می‌تواند فعالیت‌های تمرینی، ترکیب‌بندی بدن و اهداف سلامتی شما را به شکلی دقیق و کارآمد اندازه‌گیری و ردیابی کند. در کنار آن قاب Slim S Pen تجربه شما را در استفاده از S Pen بهبود می‌بخشد. این قاب نگهدارنده به شکل ظریف و باریکی طراحی شده تا در حالت صاف قرار بگیرد و یادداشت‌برداری روی میز و سطوح مختلف را آسان‌تر کند.

خریداران و شرکت‌کنندگان در طرح پیش‌ خرید Galaxy Z Flip6 نیز، هدایای ویژه‌ای شامل: یک دستگاه Galaxy Buds FE، قاب Flipsuit LED و 6 ماه ضمانت ویژه سرویس Care+ را دریافت می‌کنند. گلکسی Buds FE، محصولی است که تجربه پیشرو سامسونگ در حوزه صوت و صدا را با طراحی و ارگونومیکی خاص، ترکیب کرده است تا به اندازه کافی راحت باشد و برای مدت طولانی استفاده شود. گلکسی Buds FE قادر است تا 8.5 ساعت پخش با هدفون و با احتساب کیف شارژ در مجموع تا 30 ساعت پخش را ارائه دهد. قاب Flipsuit LED محصولی از لوازم جانبی جدید سامسونگ است که حاصل همکاری این شرکت با هنرمندان برجسته اروپایی است. در این همکاری اختصاصی و دوجانبه، هر یک از هنرمندان، با الهام از فرهنگ‌های مختلف، محصولات زیبایی را به طور ویژه برای دستگاه‌های سامسونگ خلق کرده‌اند.

همچنین، افرادی که هر یک از دو محصول Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 را پیش‌ خرید کنند، از ۶ ماه ضمانت ویژه سرویس Care+ نیز بهره‌مند خواهند شد. این سرویس که توسط شبکه خدمات «همراه سرویس خاورمیانه» ارائه می‌گردد، شامل تعویض رایگان نمایشگر گوشی می‌شود و تضمینی برای سلامت صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد این دستگاه‌های تاشو است. این ضمانت ویژه نیز یکی دیگر از هدایای ارزشمندی است که برای شما در نظر گرفته شده است تا با اطمینان بیشتری از فناوری پیشرفته و طراحی نوآورانه این محصولات جدید لذت ببرید.

برای شرکت در طرح پیش‌ خرید ویژه محصولات جدید سامسونگ، علاوه بر فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا می‌توانید به فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در شهرهای تهران (فروشگاه سامسونگ مرکزی در طبقه همکف بازار چارسو؛ فروشگاه سامسونگ در نیایش مال؛ فروشگاه سامسونگ آوا سنتر)، تبریز (فروشگاه پدیده در نبش چهارراه شریعتی)، اصفهان (فروشگاه 540 در خیابان فردوسی) و مشهد (فروشگاه خانه موبایل در خیابان احمدآباد) مراجعه کنید.

 Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6 + هدایای ویژه

سری جدید تاشوهای سامسونگ در کنار ارائه فصل تازه‌‌ای از هوش مصنوعی Galaxy AI، به نوآوری‌های ویژه‌ای مجهز شده و فناوری‌های سخت‌افزاری آن از بهبودهای قابل توجهی بهره‌مند شده است. اکنون هر دو دستگاه سبک‌تر و باریک‌تر شده است و طراحی کاملا متقارن با لبه‌های صاف، ظاهری بی‌نهایت زیبا به آن‌ها بخشیده است. فریم هر دو تاشوی جدید سامسونگ به آلومینیوم Armor مجهز شده و علاوه بر این‌ها اکنون پلتفرم پردازشی هر دو این دستگاه‌ها Snapdragon® 8 Gen 3 است که به صورت اختصاصی برای سامسونگ طراحی شده است. این پردازه اختصاصی در هر سه بخش مرکزی (CPU)، گرافیکی (GPU) و عصبی (NPU) تقویت شده است و عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود ارائه می‌دهد.

Galaxy Z Fold6 در رنگ‌‌بندی‌های صورتی، سرمه‌ای و نقره‌ای و همچنین Galaxy Z Flip6 نیز در رنگ‌‌بندی‌های زرد، آبی، سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد. تاریخ تحویل این دستگاه‌ها به همراه هدایای ویژه نیز همزمان با تاریخ رسمی عرضه جهانی سامسونگ، یعنی از ۳ مرداد (۲۴ جولای) شروع خواهد شد.

برای خرید هر یک از این محصولات از همین الان می‌توانید به فروشگاه‌های منتخب سامسونگ یا وبسایت دیجی‌کالا مراجعه کنید تا با ثبت پیش‌خرید خود، ضمن بهره‌مندی از هدایایی ارزشمند، به نخستین کسانی تبدیل شوید که از تجربه سری جدید Galaxy Z سامسونگ بهره‌مند می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح و محصولات جدید سامسونگ لطفا به وبسایت رسمی سامسونگ (www.samsung.com) یا حساب samsungmobileir در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار