| کد مطلب: ۱۱۲۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

امضای قرارداد ۳۶۷ هزار و ۱۸۶ واحد نهضت ملی در بانک مسکن

دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۳۶۷ هزار و ۱۸۶ واحد نهضت ملی در بانک مسکن در قالب ۵۴ هزار و ۳۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۹ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان خبر داد.

امضای قرارداد ۳۶۷ هزار و ۱۸۶ واحد نهضت ملی در بانک مسکن

آرمان ملی آنلاین - به گزارش  پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر حسینی افزود: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا تاریخ نوزدهم تیرماه ۱۴۰۳، مجموعاً ۵۲۸ هزار و ۳۵۸ واحد مسکونی در قالب ۹۲ هزار و ۲ پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، صندوق مسکن و‌ قرارگاه امام حسن(ع) به بانک مسکن معرفی شده است و ۲۰۹ هزار و ۸۵۹ واحد نیز خودمالک هستند.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: این بانک تا تاریخ مذکور، از مجموع مبلغ تأمین اعتبار پروژه‌های نهضت ملی مسکن، بیش از ۹۷ هزار و ۲۶۲ میلیارد تومان به عنوان سهم‌الشرکه به سازندگان پروژه‌ها پرداخت کرده است.

وی افزود: تاکنون تعداد ٣٩ هزار و ۴۵٨ واحد مسکونی نهضت ملی نیز در بانک مسکن به بهره‌برداری و فروش اقساطی رسیده است.

دکتر حسینی در پایان گفت: سهمیه بانک مسکن در سه سال اول اجرای این طرح، بالغ بر ۲۵۹ همت و بیشترین سهمیه در شبکه بانکی بوده است و عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن نشان از همت مضاعف، جهت‌گیری مسئولانه و کار جهادی برای خانه‌دار کردن مردم دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار