| کد مطلب: ۱۱۲۸۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

نماینده شرکت ایریتک خبر داد ؛

واردات ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تن الکترود به کشور / پروژه ۳۰ هزار تنی الکترود گرافیتی به دلیل تغییرات مدیریتی به طول انجامید

سعید ابراهیم زاده، نماینده شرکت ایریتک، اعلام کرد که پروژه گرافیتی ۳۰ هزار تنی که در سال ۱۳۸۳ قرارداد آن امضا شد، به دلیل تغییرات مدیریتی به طول انجامیده است.

واردات ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تن الکترود به کشور / پروژه ۳۰ هزار تنی الکترود گرافیتی به دلیل تغییرات مدیریتی به طول انجامید

آرمان ملی آنلاین - سعید ابراهیم زاده، نماینده شرکت ایریتک، اعلام کرد: بحث الکترود گرافیتی یک موضوع دیرینه اما از نظر فنی نو است. از سال ۱۳۹۱ به عنوان کارشناس درگیر پروژه الکترود بوده‌ام و بسیاری از کارخانه‌های چین و هند را بازدید کرده و کارکردها و اثرات تکنولوژی را در این کشورها مشاهده کرده‌ام.

الکترود گرافیتی؛ تکنولوژی نوین با تولید از کک و قطران

وی افزود: الکترود گرافیتی از کک و قطران تولید می‌شود. کک و قطران می‌تواند از نفت یا زغالسنگ باشد و تولید آن در شش مرحله صورت می‌گیرد. ظرفیت یونیت‌های فیزیبل در این پروژه ۳۰ هزار تن است. پروژه گرافیتی که در سال ۱۳۸۳ قرارداد آن امضا شد نیز ظرفیتش ۳۰ هزار تن بود، اما به دلیل تغییرات مدیریتی، اجرای پروژه به طول انجامید.

واردات ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تن الکترود به کشور

ابراهیم زاده در پایان گفت: با بررسی آمار واردات بر اساس اچ‌اس کد از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲، متوجه می‌شویم که در این مدت ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تن الکترود وارد کشور شده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار