| کد مطلب: ۱۱۲۸۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

صورت های مالی ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ نشان می‌دهد:

سود ۱۴۲۰۰ میلیارد تومانی پتروشیمی پردیس علی رغم افزایش ۴۶ درصدی قیمت تمام شده

علی رغم افزایش ۴۶ درصدی قیمت تمام شده محصولات پتروشیمی پردیس بدلیل افزایش قیمت مواد اولیه و انرژی، این شرکت در نه ماهه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۳ موفق به کسب ۱۴۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص شد.

سود ۱۴۲۰۰ میلیارد تومانی پتروشیمی پردیس علی رغم افزایش ۴۶ درصدی قیمت تمام شده

آرمان ملی آنلاین - افزایش ۱۹ درصدی درآمدهای عملیاتی پتروشیمی پردیس و تحصیل سود خالص ۱۴۲۰۰ میلیارد تومانی در نه ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۳/۳۱  در حالی است که به دلیل افزایش قیمت انرژی و مواد اولیه، بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت با افزایش روبرو بوده است.

پیمان جنوبی در رابطه با عملکرد مالی و مدیریتی شرکت پتروشیمی پردیس، نوشت: برابر اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای حسابرسی نشده دوره ۹ ماهه منتهی به  1403/03/31 شرکت  پترو شیمی پردیس، این شرکت به ازای هر سهم ۲۳,۷۰۳ ریال سود شناسایی کرده است.

شپدیس با سرمایه ثبت شده  600 میلیارد تومانی طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۳/۳۱ با درآمدهای عملیاتی ۲۹٫۸ هزار میلیارد تومانی، بالغ بر ۱۴۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است.

افزایش ۱۹ درصدی درامدهای عملیاتی پتروشیمی پردیس در نه ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۴۰۳ در حالی است که به دلیل افزایش قیمت انرژی و مواد اولیه، بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت با افزایش ۴۶ درصدی روبرو بوده است.

در بخش هزینه های مالی پتروشیمی پردیس،برابر صورت های مالی حسابرسی نشده در دوره نه ماهه منتهی به ۱۳/۰۳/۱۴۰۳ شاهد کاهش ۳۵ درصدی و ۴۴ میلیارد تومانی هستیم.

شرکت پتروشیمی پردیـس بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از ۵ میلیون تن محصول در سال است که در راستای تولید غذای کافی برای مردم دنیا گام‌های بلند و مؤثری برداشته است.

حجم بالای تولید و فن‌آوری برتر، هماهنگی با استانداردهای زیست‌محیطی، سهولت دسترسی به خوراک گاز طبیعی، خطوط حمل‌ونقل دریایی، برخورداری از تأسیسات ذخیره‌سازی و اسکله بارگیری اختصاصی برای صادرات محصول اوره ازجمله مزیت­ها و ویژگی­های این مجتمع است که چشم­انداز روشنی را برای جایگاه این شرکت در بازارهای جهانی ترسـیم می­کند./ بولتن نیوز

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار