| کد مطلب: ۱۱۲۸۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک اثربخش بوده است

سرپرست بانک دی در نشستی که با هدف بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی معاونت حقوقی و وصول مطالبات برگزار شد، کاهش مطالبات غیرجاری بانک دی در نظام بانکی را مطلوب ارزیابی کرد.

اقدامات معاونت حقوقی در بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک اثربخش بوده است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ در این نشست که با حضور معاون، رؤسا و معاونان ادارات معاونت حقوقی و وصول مطالبات و جمعی از مدیران برگزار شد، علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از عملکرد همکاران این معاونت گفت: طی ۲ سال اخیر با اقدامات اساسی و اصلاحات ساختاری انجام شده در حوزه حقوقی و تمرکز بر وصول مطالبات، شاهد کاهش ۵۲.۴ درصدی مطالبات غیرجاری و کاهش ۵۰ درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات اعطا شده (NPL) بودیم که یک دستاورد بزرگ برای بانک دی است.

وی افزود: با تقویت هدفمند حوزه‌های بازرسی، امور شعب، حراست و آموزش و حمایت آن‌ها از حوزه حقوقی، علاوه بر ایجاد یک وحدت رویه و ادبیات مشترک، زمینه مطلوبی برای تسریع اثربخشی امور حقوقی و وصول مطالبات ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مجموعه اقدامات و دستاوردهای ایجاد شده در وصول مطالبات، با هدف افزایش نقدینگی بانک و افزایش توان تسهیلات‌دهی انجام شده که نتایج آن در بهبود شاخص‌های عملیاتی مشهود است.

سرپرست بانک دی ضمن تأکید بر لزوم تلاش شبانه‌روزی در وصول مطالبات و تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی بانک گفت: حدود ۸۵ درصد آرای صادره در محاکم به نفع بانک دی بوده  که این نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات در حوزه حقوقی و وصول مطالبات است.

در ابتدای این نشست معاون، رؤسا و معاونان ادارات «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» به ارائه گزارش عملکردی در حوزه‌های دعاوی، اجرائیات و فروش املاک مازاد پرداختند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار